Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Czy%20warto%C5%9B%C4%87%20godziwa%20mo%C5%BCe%20uchodzi%C4%87%20za%20paradygmat%20wyceny%20w%20rachunkowo%C5%9Bci%3F%20%2F
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Czym jest branding? : podręcznik projektowania / Matthew Healey ; [tł. Jacek Mikołajczyk].
cop. 2008.
Healey, Matthew.
2.
Czym jest coaching? : prawdy i mity / Monika Zubrzycka-Nowak, Katarzyna Rybczyńska, Sylwia Monostori.
2018.
Zubrzycka-Nowak, Monika.
3.
Czym jest dla ciebie miasto Poznań? : dwa konkursy: 1928/1964 / Florian Znaniecki, Janusz Ziółkowski.
1984.
Znaniecki, Florian (1882-1958).
4.
Czym jest ekonomia polityczna dzisiaj? / pod red. Jerzego Wilkina ; Uniwersytet Warszawski. Wydział Nauk Ekonomicznych.
2004.
Wilkin, Jerzy (1947-2023). Red.
5.
Czym jest marketing? / oprac. Alvin J. Silk ; przeł. Anna Zdziemborska.
2008.
Silk, Alvin J.
6.
Czym jest projektowanie opakowań? : podręcznik projektowania / Giles Calver ; tłumaczenie: Katarzyna Więcek ; redakcja: Anna Ratuś.
2009.
Calver, Giles.
7.
Czym jest projektowanie wystaw? : podręcznik projektowania / Jan Lorenc, Lee Skolnick, Craig Berger ; tłumaczenie Urszula Ruzik-Kulińska.
2008.
Lorenc, Jan (1954- ).
8.
Czym jest to, co zwiemy nauką? : rozważania o naturze, statusie i metodach nauki : wprowadzenie do współczesnej filozofii nauki / Alan F. Chalmers ; przeł. i przypisami opatrzył Adam Chmielewski.
1997.
Chalmers, Alan Francis (1939- ).
9.
Czym są finanse behawioralne, czyli Krótkie wprowadzenie do psychologii rynków finansowych / Piotr Zielonka.
2003.
Zielonka, Piotr.
10.
Czyńcie ziemię sobie poddaną... : sens ludzkiej pracy / Stanisław Markiewicz.
1985.
Markiewicz, Stanisław (1923- ).
11.
Czynni zawodowo w gospodarce narodowej 1977 / Główny Urząd Statystyczny.
1978.
Polska. Główny Urząd Statystyczny.
12.
Czynnik czasu w nowej gospodarce : w jakim kierunku zmierzamy? / red. nauk. Helena Strzemińska i Marek Bednarski ; aut. Dorota Głogosz [et al.].
2014.
Strzemińska, Helena. Red.
13.
Czynnik czasu w prawie podatkowym : studium z dziedziny zobowiązań podatkowych / Adam Nita.
2007.
Nita, Adam (prawnik).
14.
Czynnik czasu w procesie inwestowania : sposoby skracania cykli inwestowania ze szczególnym uwzględnieniem stadium projektowania i realizacji inwestycji / Eugeniusz Sarnecki.
1979.
Sarnecki, Eugeniusz.
15.
Czynnik czasu w procesie transportowym / Ignacy Tarski.
1976.
Tarski, Ignacy (1905-1988).
16.
Czynnik demograficzny a rynek pracy w Polsce w perspektywie roku 2010 / Barbara Nowakowska, Włodzimierz Obraniak.
1993.
Nowakowska, Barbara ( -2014).
17.
Czynnik ekonomiczny a dzietność rodzin rolników indywidualnych w Polsce : studium statystyczno-demograficzne dla lat 1926-1984 / Maria Chromińska.
1996.
Chromińska, Maria.
18.
Czynnik energia w polityce gospodarczej = Energy factor in economic policy / redakcja naukowa Jerzy Tarajkowski ; [tłumaczenie na język angielski Joanna Gruszecka, Dariusz Gulczyński, Piotr Makówka ; Katedra Polityki Gospodarczej i Planowania Rozw
2010.
Tarajkowski, Jerzy (1939- ). Redaktor
19.
Czynnik etnograficzny w środowiskowym różnicowaniu postaw i zachowań prokreacyjnych rodzin : (badania na Warmii i Mazurach) / Hanna Augustyniak.
1989.
Augustyniak, Hanna.
20.
Czynnik etnograficzny w środowiskowym różnicowaniu postaw i zachowań prokreacyjnych rodzin / Hanna Augustyniak ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Zakład Statystyki i Demografii.
1985.
Augustyniak, Hanna.
21.
Czynnik kulturowy w strategiach marketingowych na rynku międzynarodowym / Małgorzata Bartosik-Purgat ; promotor Jerzy Schroeder.
2002.
Bartosik-Purgat, Małgorzata.
22.
Czynnik ludzki a marketing terytorialny / pod red. nauk. Teresy Marii Łaguny ; Wszechnica Warmińska z siedzibą w Lidzbarku Warmińskim.
2009.
Łaguna, Teresa Maria (1945- ). Red.
23.
Czynnik ludzki i jego wykorzystanie / Zdzisława Czyżowska.
1994.
Czyżowska, Zdzisława (1924-1996).
24.
Czynnik ludzki : skuteczne przedsięwzięcia i wydajne zespoły / Tom DeMarco, Timothy Lister ; z angielskiego przełożył Andrzej Ehrlich.
2002.
DeMarco, Tom (1940- ).
25.
Czynnik ludzki w etyce biznesu / Mieczysław P. Migoń.
2007.
Migoń, Mieczysław Paweł.
26.
Czynnik ludzki w indywidualnym rolnictwie / Anna Szemberg.
1979.
Szemberg, Anna (1924-2005).
27.
Czynnik ludzki w obsłudze urządzeń technicznych / Stanisław Wojciech Szajnar.
2010.
Szajnar, Stanisław Wojciech.
28.
Czynnik ludzki w procesie zagospodarowania i przemian strukturalnych regionu gdańskiego / Kazimierz Podoski.
1976.
Podoski, Kazimierz (1923-1995).
29.
Czynnik ludzki w procesie zarządzania innowacjami / pod red. nauk. Alicji Sosnowskiej.
2003.
Sosnowska, Alicja. Red.
30.
Czynnik ludzki w produkcji i przemyśle / Roman Rieger.
1932
Rieger, Roman Zygmunt (1870-1947).
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.