Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Grzechy%20g%C5%82%C3%B3wne%20systemu%20przyznawania%20dotacji%20unijnych
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Grzeczne dziewczynki nie awansują : 101 błędów popełnianych przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę / Lois P. Frankel ; [tł. Marta Kącka].cop. 2005.Frankel, Lois P. (1953- ).
 2. Grzeczne dziewczynki nie dostają tego czego chcą / Lois P. Frankel, Carol Frohlinger ; [tł. Olga Kwiecień].cop. 2013.Frankel, Lois P. (1953- ).
 3. Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają : w czym są lepsze od kolegów handlowców? / Elinor Stutz ; tł. Agnieszka Sobolewska.cop. 2007.Stutz, Elinor.
 4. Grzeczne dziewczynki stoją w miejscu... a przebojowe kobiety robią karierę : przewrotny poradnik kobiety z charakterem : co grzeczna dziewczynka musi robić inaczej, żeby dogonić rasową businesswoman / Kate White ; przekł. Katarzyna Dryńska.cop. 2008.White, Kate (1950- ).
 5. Grzeczność w komunikacji językowej / Małgorzata Marcjanik.2007.Marcjanik, Małgorzata (1950- ).
 6. Grzegorz W. Kołodko i ćwierćwiecze transformacji / red. nauk. Paweł Kozłowski i Marcin Wojtysiak-Kotlarski.2014.Kozłowski, Paweł (1950- ). Red.
 7. Grzegorz Witold Kołodko i ćwierćwiecze transformacji2014.Kozłowski, Paweł (1950- ). Red.
 8. Grzeszne spółki : synteza 15 lat badań teoretycznych i empirycznych / Paweł Niszczota. Niszczota, Paweł.
 9. Grzywna w prawie karnym i polityce karnej Ludowej Republiki Bułgarii / Barbara Kunicka Michalska ; Polska Akademia Nauk. Instytut Państwa i Prawa.1985.Kunicka-Michalska, Barbara (1937- ).
 10. GSSI 4.02010.Kaniewska-Sęba, Aleksandra. Red.
 11. Guerilla Marketing : offensives Werben und Verkaufen fur kleinere Unternehmen / Jay Conrad Levinson.1990.Levinson, Jay Conrad.
 12. Guerilla Selling1993.Levinson, Jay Conrad.
 13. Guerilla Verkauf : mit unkonventionellen Ideen den Kunden gewinnen / Jay Conrad Levinson, Bill Gallagher, Orvel Ray Wilson ; aus dem Englischen von Sonja Schuhmacher und Barbara Steckhan.1993.Levinson, Jay Conrad.
 14. La guerre de 1914 : documents sur ses origines. 2e cahier.1914.Imprimerie du Journal de Genève (Genewa).
 15. Guerre du temps. Atout stratégique pour l'entreprise1995.Maige, Christian.
 16. Guerrilla marketing2011.Levinson, Jay Conrad.
 17. Guerrilla marketing excellence1998.Levinson, Jay Conrad.
 18. Guerrilla marketing for freecop. 2006.Levinson, Jay Conrad.
 19. Guerrilla marketing for the home-based businesscop. 2006.Levinson, Jay Conrad.
 20. Guerrilla marketing on the Internet : the complete quide to making money on-line / Jay Conrad Levinson and Charles Rubin.1996.Levinson, Jay Conrad.
 21. Guerrilla marketing online. The Entrepreneur's guide to earning profits on the Internet.1998.Levinson, Jay Conrad.
 22. Guerrilla marketing research : marketing research techniques that can help any business make more money / Robert J. Kaden.2006.Kaden, Robert J.
 23. Guerrilla marketing : secrets for making big profits from your small businesscop. 2006.Levinson, Jay Conrad.
 24. Guerrilla P. R. wired : waging a successful publicity campaign online, offline and everywhere in between2003.Levine, Michael (1954- ).
 25. Guerrilla sellingcop. 2007.Levinson, Jay Conrad.
 26. Guerrilla social media marketing : 100+ weapons to grow your online influence, attract customers, and drive profits2011.Levinson, Jay Conrad.
 27. Guestcraft. Front of house operations1996.Thunhurst, Ann.
 28. Guía de las Naciones Unidas de organismos e instituciones que se ocupan de la administración pública y finanzas.1981.United Nations. Department of Technical Co-operation for Development.
 29. Guidance, control, and evaluation in the public sector : the Bielefeld interdisciplinary project / ed. by Franz-Xaver Kaufmann, Giandomenico Majone, Vincent Ostrom with assistance of Wolfgang Wirth.1986.Kaufmann, Franz-Xaver (1932-2024). Red.
 30. Guidance on social responsibility2012.Polska. Polski Komitet Normalizacyjny.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal