Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing%20us%C5%82ug%20hotelarskich%20%2F
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketing-Accounting im Dienstleistungsbereich : Konzeption eines prozeßkostengestützten Instrumentariums / Martin Reckenfelderbaumer.1995.Reckenfelderbäumer, Martin.
 2. Marketingcontrolling : sicherstellen von Marketingeffektivität und -effizienz / Sven Reinecke, Simone Janz.cop. 2007.Reinecke, Sven (1967- ).
 3. Marketing-Controlling : Systeme und Methoden für mehr Markt- und Unternehmenserfolg / von Jörg Link und Christoph Weiser.2006.Link, Jörg.
 4. Marketing-Controlling / von Harald Ehrmann.1991.Ehrmann, Harald.
 5. Marketingdeutsch2017.Jędrzejczyk, Anna (językoznawstwo).
 6. Marketingeffizienz : Messung und Steuerung mit der DEA : Konzept und Einsatz in der Praxis / Hrsg. von Hans H. Bauer, Matthias Staat, Maik Hammerschmidt.cop. 2006.Staat, Matthias. Red.
 7. Die Marketing-Gleichung : Einführung in das wertorientierte Marketingmanagement / von Dirk Lippold.cop. 2012.Lippold, Dirk.
 8. Das Marketing-Informations-System : Grundlagen fur Entscheidung im Marketing-Management / MENTZEL Karsten-Heinz.1974.MENTZEL Karsten-Heinz.
 9. Marketing-Konzeption : Grundlagen des strategischen Marketing-Managements / Jochen Becker.1993.Becker, Jochen.
 10. Marketing-Konzeption : Grundlagen des strategischen Marketing-Managements / von Jochen Becker.1992.Becker, Jochen.
 11. Marketing-Management : Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung / Philip Kotler, Friedhelm Bliemel.1995.Kotler, Philip (1931- ).
 12. Marketing-Management : Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung / Philip Kotler, Friedhelm Bliemel ; [Adapt. unter einer Europäischen Perspektive für den deutschen Sprachraum unter Einbeziehung der Übersetzung zur 6. Aufl. durch Manfred Brandl].cop. 1992.Kotler, Philip (1931- ).
 13. Marketing-management : planning, implementation, and control1995.Kotler, Philip (1931- ).
 14. Le marketing-mix : du choix des objectifs à l'optimisation des moyens dans le plan de marketing / Michel de Chollet.1976.Chollet, Michel de.
 15. Marketing-Mix : pismo dla menedżerów i praktyków marketingu. Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej "CEM".
 16. Marketing-mix w przedsiębiorstwie / Agnieszka Baruk.2001.Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
 17. Marketingo tyrimai2012.Pranulis, Vytautas Pranas (1942- ).
 18. Marketingowa koncepcja eksportu budownictwa / Krzysztof Fonfara.1987.Fonfara, Krzysztof.
 19. Marketingowa koncepcja rozwoju regionu kaliskiego : synteza / [kierownik projektu Aleksandra Nowakowska ; wykonawcy Omar Saoudi et al.].2002.Nowakowska, Aleksandra. Red.
 20. Marketingowa orientacja firm ubezpieczeniowych w Polsce / Beata Nowotarska-Romaniak.2003.Nowotarska-Romaniak, Beata.
 21. Marketingowa orientacja firm ubezpieczeniowych w Polsce / Beata Nowotarska-Romaniak.2005.Nowotarska-Romaniak, Beata.
 22. Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa / Jolanta Mazur, Andrzej Sznajder.1998.Mazur, Jolanta.
 23. Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa / Jolanta Mazur, Andrzej Sznajder ; Prywatna Wyższa Szkoła Handlowa w Warszawie.1995.Mazur, Jolanta.
 24. Marketingowa strategia firmy typu holdingowego. Cz. 1, Tendencje rozwoju korporacyjnego / Štefan Kassay ; [tł. z jęz. słowac. Ryszard Juchniewicz].2001.Kassay, Štefan (1941- ).
 25. Marketingowa strategia firmy typu holdingowego. Cz. 2, Strategia działalności gospodarczej i strategia marketingowa / Štefan Kassay ; [tł. z jęz. słowac. Ryszard Juchniewicz].2003.Kassay, Štefan (1941- ).
 26. Marketingowa strategia firmy typu holdingowego. Cz. 3, Zarządzanie marketingiem strategicznym / Štefan Kassay ; [tł. z jęz. słowac. Ryszard Juchniewicz].2005.Kassay, Štefan (1941- ).
 27. Marketingowa strategia produktu / Krystyna Śliwińska.1994.Śliwińska, Krystyna (1950- ).
 28. Marketingowa strategia produktu ponadnarodowego koncernu motoryzacyjnego / Joanna Wiechoczek.2003.Wiechoczek, Joanna.
 29. Marketingowa strategia rozwoju przestrzeni / pod red. Marka Obrębalskiego ; [poszczególne części publ. oprac. Franciszek Adamczuk et al.].1998.Obrębalski, Marek. Red.
 30. Marketingowa strategia sprzedaży / Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.1979.Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal