Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Marketing%20us%C5%82ug%20hotelarskich%20%2F
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Marketing-Accounting im Dienstleistungsbereich : Konzeption eines prozeßkostengestützten Instrumentariums / Martin Reckenfelderbaumer.
1995.
Reckenfelderbäumer, Martin.
2.
Marketingcontrolling : sicherstellen von Marketingeffektivität und -effizienz / Sven Reinecke, Simone Janz.
cop. 2007.
Reinecke, Sven (1967- ).
3.
Marketing-Controlling : Systeme und Methoden für mehr Markt- und Unternehmenserfolg / von Jörg Link und Christoph Weiser.
2006.
Link, Jörg.
4.
Marketing-Controlling / von Harald Ehrmann.
1991.
Ehrmann, Harald.
5.
Marketingdeutsch
2017.
Jędrzejczyk, Anna (językoznawstwo).
6.
Marketingeffizienz : Messung und Steuerung mit der DEA : Konzept und Einsatz in der Praxis / Hrsg. von Hans H. Bauer, Matthias Staat, Maik Hammerschmidt.
cop. 2006.
Staat, Matthias. Red.
7.
Die Marketing-Gleichung : Einführung in das wertorientierte Marketingmanagement / von Dirk Lippold.
cop. 2012.
Lippold, Dirk.
8.
Das Marketing-Informations-System : Grundlagen fur Entscheidung im Marketing-Management / MENTZEL Karsten-Heinz.
1974.
MENTZEL Karsten-Heinz.
9.
Marketing-Konzeption : Grundlagen des strategischen Marketing-Managements / Jochen Becker.
1993.
Becker, Jochen.
10.
Marketing-Konzeption : Grundlagen des strategischen Marketing-Managements / von Jochen Becker.
1992.
Becker, Jochen.
11.
Marketing-Management : Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung / Philip Kotler, Friedhelm Bliemel.
1995.
Kotler, Philip (1931- ).
12.
Marketing-Management : Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung / Philip Kotler, Friedhelm Bliemel ; [Adapt. unter einer Europäischen Perspektive für den deutschen Sprachraum unter Einbeziehung der Übersetzung zur 6. Aufl. durch Manfred Brandl].
cop. 1992.
Kotler, Philip (1931- ).
13.
Marketing-management : planning, implementation, and control
1995.
Kotler, Philip (1931- ).
14.
Le marketing-mix : du choix des objectifs à l'optimisation des moyens dans le plan de marketing / Michel de Chollet.
1976.
Chollet, Michel de.
15.
Marketing-Mix : pismo dla menedżerów i praktyków marketingu.
Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej "CEM".
16.
Marketing-mix w przedsiębiorstwie / Agnieszka Baruk.
2001.
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
17.
Marketingo tyrimai
2012.
Pranulis, Vytautas Pranas (1942- ).
18.
Marketingowa koncepcja eksportu budownictwa / Krzysztof Fonfara.
1987.
Fonfara, Krzysztof.
19.
Marketingowa koncepcja rozwoju regionu kaliskiego : synteza / [kierownik projektu Aleksandra Nowakowska ; wykonawcy Omar Saoudi et al.].
2002.
Nowakowska, Aleksandra. Red.
20.
Marketingowa orientacja firm ubezpieczeniowych w Polsce / Beata Nowotarska-Romaniak.
2003.
Nowotarska-Romaniak, Beata.
21.
Marketingowa orientacja firm ubezpieczeniowych w Polsce / Beata Nowotarska-Romaniak.
2005.
Nowotarska-Romaniak, Beata.
22.
Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa / Jolanta Mazur, Andrzej Sznajder.
1998.
Mazur, Jolanta.
23.
Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa / Jolanta Mazur, Andrzej Sznajder ; Prywatna Wyższa Szkoła Handlowa w Warszawie.
1995.
Mazur, Jolanta.
24.
Marketingowa strategia firmy typu holdingowego. Cz. 1, Tendencje rozwoju korporacyjnego / Štefan Kassay ; [tł. z jęz. słowac. Ryszard Juchniewicz].
2001.
Kassay, Štefan (1941- ).
25.
Marketingowa strategia firmy typu holdingowego. Cz. 2, Strategia działalności gospodarczej i strategia marketingowa / Štefan Kassay ; [tł. z jęz. słowac. Ryszard Juchniewicz].
2003.
Kassay, Štefan (1941- ).
26.
Marketingowa strategia firmy typu holdingowego. Cz. 3, Zarządzanie marketingiem strategicznym / Štefan Kassay ; [tł. z jęz. słowac. Ryszard Juchniewicz].
2005.
Kassay, Štefan (1941- ).
27.
Marketingowa strategia produktu / Krystyna Śliwińska.
1994.
Śliwińska, Krystyna (1950- ).
28.
Marketingowa strategia produktu ponadnarodowego koncernu motoryzacyjnego / Joanna Wiechoczek.
2003.
Wiechoczek, Joanna.
29.
Marketingowa strategia rozwoju przestrzeni / pod red. Marka Obrębalskiego ; [poszczególne części publ. oprac. Franciszek Adamczuk et al.].
1998.
Obrębalski, Marek. Red.
30.
Marketingowa strategia sprzedaży / Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.
1979.
Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.