Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Produkt%20w%20blogach%20otrzaskany
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Produktenentwicklung mit virtuellen Communities : Kundenwünsche erfahren und Innovationen realisieren / Cornelius Herstatt, Jan G. Sander (Hrsg.).
2004.
Sander, Jan G. Red.
2.
Produktinnovation : Verfahren und Organisation der Neuproduktplanung / SCHMITT-GROHE Jochen.
1972.
Schmitt-Grohe, Jochen.
3.
Produktion, Absatz, Preisbildung von Molkereierzeugnissen / Beitr. von Eirik Jahn [et al.].
1915.
Jahn, Eirik. Oprac.
4.
Die Produktion / GUTENBERG Erich.
1983.
Gutenberg, Erich (1897-1984).
5.
Produktion und Konsumtion in der Volkswirtschaft / aus dem Nachlasse von Julius Lehr ; herausgegeben und vollendet von Kuno Frankenstein.
1895.
Lehr, Julius (1845-1894).
6.
Die Produktions- und Absatzverhältnisse bei Kernobst mit spezieller Berücksichtigung der Schweiz / von Kazimierz Bartkowiak.
1951.
Bartkowiak Kazimierz.
7.
Produktions- und Kostentheorie / Reiner Steffen.
1993.
Steffen, Reiner.
8.
Die Produktionsfunktion und ihre Bedeutung für die betriebwirtschaftliche Kostentheorie : mit einer einführenden Analyse des Linear Programming / Gert Lassmann.
1958.
Lassmann, Gert.
9.
Produktionsplanung mit Hilfe der Linearen Planungsrechnung - eine kritische Analyse unter besonderer Berücksichtigung der Anwendung von Betriebs- und Produktionsprogrammplanungsmodellen : Inauguraldissertation zur Erlangung des Doktorgrades Witrscha
1983.
Basting Alexander.
10.
Produktionsplanung und -steuerung (PPS) : ein Handbuch fur die Betriebspraxis / HACKSTEIN Rolf.
1984.
Hackstein Rolf.
11.
Produktionsprozess im Industriebetrieb
1974.
Arnold, Hans (ekonomia). Autor
12.
Produktionstheorie / Götz Uebe ; unter Mitwirkung von Joachim Fischer.
cop. 1976.
Uebe, Götz (1938- ).
13.
Produktionswachstum und Effektivität in Industriezweigen der DDR 1950-1970 / Jörg Roesler, Renate Schwärzel, Veronika Siedt.
1983.
Roesler, Jörg (1940- ).
14.
Produktivitatsanalyse : Wege zur Steigerung der Wirtschaftlichkeit : eine Anleitung fur Organisation, Controlling und Unternehmensberatung / BUSCH Ulrich.
1991.
Busch, Ulrich.
15.
Produktivnoe myšlenie / M. Vertgejmer ; vstup. stat'â V. P. Zinčenko ; obŝaâ red. S. F. Gorbova, V. P. Zinčenko ; per. S. D. Latuškin.
1987.
Wertheimer, Max (1880-1943).
16.
PRODUKTIVVERMOGEN in Arbeitnehmerhand, zweite Stufe : Ergebnisse eines Kongresses [.] am 17. Oktober 1985 in Hannover / współaut. Albach Horst.
1986.
Albach, Horst (1931- ). Współaut.
17.
Produktmarketing und Warenverkaufskunde : theoretische Grundlagen produktbezogener Verkaufsprozesse / von Udo Koppelmann.
1976.
Koppelmann, Udo.
18.
Produkty bankowe i obsługa klientów / Marian Rajczyk.
1997.
Rajczyk, Marian (1928-2021).
19.
Produkty bankowe : rozwój i sprzedaż / Wojciech Grzegorczyk.
2001.
Grzegorczyk, Wojciech (1956- ).
20.
Produkty bankowe : rynek usług finansowych / Michael Bitz ; tł. i oprac. Ryszard Kokoszczyński ; [przekł. rozdz. IV i cz. rozdz. V Małgorzata Lewandowska].
1996.
Bitz, Michael.
21.
Produkty i marki w opinii e-konsumentów / Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka.
cop. 2011.
Kolny, Beata.
22.
Produkty i rozwiązania IT dla poszczególnych branż przemysłowych.
2004-2008.
23.
Produkty i usługi finansowe dla gospodarstw domowych w Polsce / Maja Krasucka [et al.] ; Uniwersytet Opolski.
2011.
Krasucka, Maja.
24.
Produkty marketingowe w rozwoju lokalnym i regionalnym = Marketing products in local and regional development / red. nauk. Mieczysław Adamowicz.
2007.
Adamowicz, Mieczysław (1939- ). Red.
25.
Produkty naftowe : poradnik zaopatrzeniowca branżysty / [zesp. aut. Tadeusz Kotecki et al.].
1969.
Kotecki, Tadeusz.
26.
Produkty niezbędne w handlu tradycyjnym : bezpłatny ogólnopolski przewodnik dla właścicieli sklepów spożywczych
[2005].
Eurocash Cash & Carry.
27.
Produkty niezbędne w handlu tradycyjnym : naucz się maksymalizować swój zysk / Eurocash Cash & Carry.
[2005].
Eurocash Cash & Carry.
28.
Produkty nowej generacji : wybrane zagadnienia / pod redakcją Aleksandry Badory, Leszka Woźniaka.
2019.
Badora, Aleksandra (1964- ). Redaktor
29.
Produkty regionalnego pochodzenia na rynku artykułów żywnościowych / Karolina Jąder, Julian Wawrzyniak.
2007.
Jąder, Karolina.
30.
Produkty sportowe : identyfikacja, rozwój, dystrybucja / Ryszard Panfil.
2012.
Panfil, Ryszard (1958- ).
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.