Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Business%20Process%20Reengineering%20a%20pozycja%20konkurencyjna%20przedsi%C4%99biorstwa
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Business-line company information : /b the international directory of online company information / editor Shaun Ince ; compiled and edited by EDI Ltd (Publishing).[1987?].Ince, Shaun.
 2. Businessman : [katalog firm '90 : 10.000 haseł].1990. 
 3. Businessman Magazine1990-2006.Michalski, Marek. Red.
 4. Businessman : magazine / [Marek Michalski, red. nacz.].1990-2006.Michalski, Marek. Red.
 5. Businessman.pl : magazyn.2007-. 
 6. Businessman's dictionary : English-Polish : [Polish-English] / Piotr Kapusta, Magdalena Chowaniec.2006.Kapusta, Piotr (ekonomia).
 7. Businessmen and reform : a study of the progressive movement / WIEBE Robert H.1962.WIEBE Robert H.
 8. Business-to-business marketing : a strategic approach / Michael H. Morris, Leyland F. Pitt, Earl D. Honeycutt.copyright© 2001.Morris, Michael H.
 9. BusinessWeek1929-. 
 10. Butter marketing by cooperative creameries in the Middle West / by Paul E. Quintus and T. G. Stitts ; Farm Credit Administration. Cooperative Research and Service Division.1939.Quintus, Paul Elmer (1905- ).
 11. The butterfly customer : capturing the loyalty of today's elusive consumer / Susan M. O'Dell, Joan A. Pajunen.2000.O'Dell, Susan M.
 12. Buying brain : secrets for selling to the subconscious mindcop. 2011.Pradeep, A. K. (1963- ).
 13. Buying for business : how to get the best deal from your suppliers / Tony Attwood.1988.Attwood, Tony (1947- ).
 14. Buying knowledge : effective acquisition of external knowledge / Peter Sammons.2005.Sammons, Peter.
 15. Buying national security : how America plans and pays for its global role and safety at home / Gordon Adams and Cindy Williams.2010.Adams, Gordon (1941- ).
 16. Buying trances : a new psychology of sales and marketingcop. 2014.Vitale, Joe (1953- ).
 17. Buzz : harness the power of influence and create demand / Marian Salzman, Ira Matathia, Ann O'Reilly.cop. 2003.Salzman, Marian L.
 18. Buzzmarketing: get people to talk about your stuffcop. 2008.Hughes, Mark (1965-).
 19. BW2001-2005. 
 20. BWL und Regulierung / hrsg. Wolfgang Ballwieser.2002.Ballwieser, Wolfgang (1948- ).
 21. BWR Bank Współpracy Regionalnej Spółka Akcyjna w Krakowie : prospekt emisyjny.1994. 
 22. By force of thought : irregular memoirs of an intellectual journey2008.Kornai, János (1928- ).
 23. Być albo nie być menedżerem / Maria Holstein-Beck.1997.Holstein-Beck, Maria (1923-2016).
 24. Być cudzoziemcem w Polsce : wywiady z obcokrajowcami mieszkającymi w Polsce / pod red. Hanny Malewskiej-Peyre.2004.Malewska-Peyre, Hanna (1927- ). Red.
 25. Być gorszymi : o reakcjach na zagrożenie statusu grupy własnej / Michał Bilewicz.cop. 2008.Bilewicz, Michał (1980- ).
 26. Być jak Rich DeVos2014.Williams, Pat.
 27. Być jak Rich DeVos, współzałożyciel firmy Amway i właściciel klubu NBA Orlando Magic : prawość i uczciwość warunkiem sukcesu w życiu i biznesie / Pat Williams i Jim Denney ; [przekł. Dorota Piotrowska].2014.Williams, Pat.
 28. Być kobietą biznesu : kierowanie zespołem, motywowanie pracowników, budowanie własnego wizerunku / Grażyna Białopiotrowicz, Marzena Rogalska.2014.Białopiotrowicz, Grażyna.
 29. Być liderem czyli Jak przewodzić innym / John C. Maxwell ; przeł. Marek Czekański.[ca 1994].Maxwell, John C. (1947- ).
 30. Być liderem / John Adair ; tł. Grażyna Waluga.2000.Adair, John Eric (1934- ).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal