Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Procesy%20transferu%20technologii%20w%20bankach%20komercyjnych
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. PrOchrŚrod, Odpady, ObowPrzeds2008.Flisek, Aneta. Red.
 2. PrOchrŚrod - Prawo ochrony środowiska [...]2008.Flisek, Aneta. Red.
 3. Procykliczność działalności bankowej / Małgorzata Olszak ; [recenzent Ewa Miklaszewska].2015.Olszak, Małgorzata Anna.
 4. Prodcom newsletter / Eurostat.1998-.Wspólnoty Europejskie. Urząd Statystyczny.
 5. Prodolzitel'nost' zizni : analiz i modelirovanie / pod red. E. M. Andreeva i A. G. Visnevskogo ; Naucno-issledovatel'skij institut po proektirovaniû vycislitel'nyh centrov i sistem èkonomiceskoj informacii CSU SSSR. Otdel demografii.1979.Višnevskij, A. G. Red.
 6. Prodovol'stvennoe hozâjstvo1987.Ziobrowski, Jerzy (1924-1988). Red.
 7. Prodovol'stvennoe hozâjstvo1988.Urban, Stanisław (1943-2017). Red.
 8. Producenci mebli i sprzętów bibliotecznych : informator / KUBISIAK Ewa ; współaut. Przybyszewski Witold.1985.KUBISIAK Ewa.
 9. Producenci rolni ziem zachodnich, 1918-1939 / Barbara Okoniewska.1989.Okoniewska, Barbara (1951- ).
 10. Producent rolny jako przedsiębiorca / Beata Jeżyńska.2008.Jeżyńska, Beata (1963- ).
 11. Producent w handlu zagranicznym : możliwości i ograniczenia : materiały konferencyjne / pod red. Wiesława J. Otty ; Wielkopolski Oddział Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa w Poznaniu, Zakład Organizacji i Techniki Handlu Zagranicznego1988.Otta, Wiesław J. (1948-1997). red.
 12. Producer organisations and groups as a chance of Polish agriculture competitiveness improvement2005.Lemanowicz, Marzena.
 13. Producing Web hits / David Elderbrock [i in.].cop. 1997.Elderbrock, David. Współaut.
 14. Product and technology innovations2019.Gwiazdowska, Daniela. Redaktor
 15. Product design and management / edited by Mariusz Tichoniuk ; authors: Marta Biegańska, Anna Dankowska, Daniela Gwiazdowska, Tomasz Kalak, Anna Lewandowska, Katarzyna Marchwińska, Iga Rybicka, Urszula Samotyja, Maria Sielicka, Mariusz Tichoniuk, Ka2018.Tichoniuk, Mariusz. Redaktor Autor
 16. Product design - polyurethane in sports shoes : case studies in applications of plastics and rubbers / [ed. Alan Stancliffe].1994.Stancliffe, Alan. Red.
 17. Product development and design for manufacturing : a collaborative approach to producibility and reliability / John W. Priest, José M. Sánchez.cop. 2001.Priest, John W.
 18. Product imitation, product differentiation and international trade / SCHMITT Nicolas.1994.SCHMITT Nicolas.
 19. Product innovation and management2011.Bayus, Barry L. Red.
 20. Product innovation, interactive learning and economic performance / ed. by Jesper Lindgaard Christensen and Bengt-Ake Lundvall.2004.Christensen, Jesper Lindgaard. Red.
 21. Product innovation : leading change through integrated product development / David L. Rainey.2005.Rainey, David (1946- ).
 22. Product innovation, process innovation, and size / Michael Fritsch, Monika Meschede.1998.Fritsch, Michael (1951- ).
 23. Product innovation toolbox : a field guide to consumer understanding and research / ed. by Jacqueline Beckley, Dulce Paredes, Kannapon Lopetcharat.2012.Beckley, Jacqueline H. Red.
 24. Product leadership : how top product managers launch awesome products and build successful teams© 2019.Banfield, Richard.
 25. Product lifecycle management / Antti Saaksvuori, Anselmi Immonen.cop. 2004.Saaksvuori, Antti.
 26. Product management / Donald R. Lehmann, Russell S. Winer.copyright © 2005.Lehmann, Donald R.
 27. Product management - quality, safety and environmental focus2019.Matuszak-Flejszman, Alina (1972- ). Redaktor
 28. The product manager's field guide : practical tools, exercises and resources for improved product management / Linda Gorchels.cop. 2003.Gorchels, Linda.
 29. Product placement : medioznawstwo a marketing kreatywny / Ewa Urbaniec.cop. 2009.Urbaniec, Ewa.
 30. Product placement : niekonwencjonalny sposób promocji / Adam Czarnecki.2003.Czarnecki, Adam.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal