Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe KABA - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe BN - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Strategiczne%20szanse
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Strategiczno-ekonomiczna metoda oceny integracji pionowej przedsiębiorstw górniczych / Jan Kudełko.
2009.
Kudełko, Jan.
2.
Strategiczny brand marketing : praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko / Jarek Szczepański.
copyright © 2019.
Szczepański, Jarosław (marketing).
3.
Strategiczny brand marketing : praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko / Jarek Szczepański.
copyright 2025.
Szczepański, Jarosław (marketing).
4.
Strategiczny brand marketing : praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko / Jarek Szczepański.
cop. 2015.
Szczepański, Jarosław (marketing).
5.
Strategiczny controlling wartości przedsiębiorstwa : praca zbiorowa / pod red. Barbary Woźniak-Sobczak.
2011.
Woźniak-Sobczak, Barbara. Red.
6.
Strategiczny kontekst zarządzania wiedzą / Ewa Stańczyk-Hugiet.
2007.
Stańczyk-Hugiet, Ewa.
7.
Strategiczny marketing w rozwoju jednostki terytorialnej / Wanda Langer.
cop. 2006.
Langer, Wanda.
8.
Strategiczny plan dla gminy : jak osiągnąć sukces / Gerald L. Gordon ; [tł. Alicja Kostecka].
1998.
Gordon, Gerald L.
9.
Strategiczny program rozwoju społecznego i gospodarczego na szczeblu lokalnym : pomocnicze materiały dydaktyczne / Andrzej Prusek ; Akademia Ekonomiczna w Krakowie.
1993.
Prusek, Andrzej (1945- ).
10.
Strategiczny system zarządzania : holistyczne myślenie o przyszłości, formułowanie misji i strategii / Józef Penc.
2001.
Penc, Józef (1939-2017).
11.
Strategiczny trójkąt Rosja - Chiny - Indie : szanse i wyzwania w XXI wieku / Tomasz Kapuśniak, Dominik Mierzejewski, Jakub Zajączkowski.
2009.
Stępniewski, Tomasz (1979- ).
12.
Strategiczny wymiar dynamicznych zdolności polskich przedsiębiorstw / redakcja naukowa Kazimierz Krzakiewicz, Szymon Cyfert.
2017.
Krzakiewicz, Kazimierz. Red.
13.
Strategiczny wymiar funkcjonowania współczesnych organizacji : strategie, modele biznesu, finanse, zasoby ludzkie, relacje : praca zbiorowa / pod red. Adama Jabłońskiego ; Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
2012.
Jabłoński, Adam Stefan (1972- ). Red.
14.
Stratégie / A. Ch. Martinet.
1983.
Martinet, Alain Charles.
15.
Strategie aliansów na rynku / Bernard Garrette, Pierre Dussauge ; przekł. z jęz. fr. Marian Egeman.
1996.
Garrette, Bernard.
16.
Strategie arbitrażowe na rynku opcji indeksowych w Polsce / Katarzyna Królik-Kołtunik.
2021.
Królik-Kołtunik, Katarzyna.
17.
Strategie ataku i obrony : jak osiągnąć najwyższy możliwy stan zabezpieczeń systemu informatycznego
copyright 2023.
Diogenes, Yuri.
18.
Strategie banków w Europie / Joachim von Köppen ; [tł.: Eugeniusz Gostomski, Piotr Kuropatwiński, Zbigniew Rudasz].
1999.
Köppen, Joachim von.
19.
Strategie biznesowe na rynku zbrojeniowym : studia przypadków / redakcja naukowa Aneta Nowakowska-Krystman, Karina Górska-Rożej ; Akademia Sztuki Wojennej.
2020.
Nowakowska-Krystman, Aneta. Redakcja
20.
Strategie biznesu i marketingu / Ilona Penc-Pietrzak.
1998.
Penc-Pietrzak, Ilona.
21.
Strategie biznesu : od klasyki do postmodernizmu w zarządzaniu / Aneta Zelek.
2008.
Zelek, Aneta.
22.
Strategie budowania marki i rozwoju handlu : nowe trendy i wyzwania dla marketingu / Redakcja naukowa Tomasz Domański ; autorzy Justyna Anders-Morawska [i 6 pozostałych].
© 2020.
Domański, Tomasz (marketing). Redakcja
23.
Strategie budowania przywództwa i reputacji
copyright © 2021.
Wilmanowicz, Ewa.
24.
Strategie cenowe / Paweł Waniowski.
2003.
Waniowski, Paweł.
25.
Stratégie communautaire d'acces aux marchés.
[2000].
26.
Strategie [!] decision making : nothing else than mere decision making ? / Michael Nippa ; Technische Universität Bergakademie. Fakultät für Wirtschaftswissenschaften.
2001.
Nippa, Michael.
27.
La strategie d'entreprise : compétitivité et mobilité / Henri Spitezki.
cop. 1995.
Spitezki, Henri.
28.
La stratégie d'entreprise / Raymond-Alain Thiétart.
1993.
Thiétart, Raymond-Alain.
29.
Die Strategie der 5 Sinne : wie Sie mit Haptik Ihren Unternehmenserfolg nachhaltig steigern / Karl Werner Schmitz.
2015.
Schmitz, Karl Werner.
30.
Strategie der fünf Sinne
2015.
Schmitz, Karl Werner.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.