Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Strategiczne%20szanse
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Strategiczno-ekonomiczna metoda oceny integracji pionowej przedsiębiorstw górniczych / Jan Kudełko.2009.Kudełko, Jan.
 2. Strategiczny brand marketing : praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko / Jarek Szczepański.copyright © 2019.Szczepański, Jarosław (marketing).
 3. Strategiczny brand marketing : praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko / Jarek Szczepański.copyright 2025.Szczepański, Jarosław (marketing).
 4. Strategiczny brand marketing : praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko / Jarek Szczepański.cop. 2015.Szczepański, Jarosław (marketing).
 5. Strategiczny controlling wartości przedsiębiorstwa : praca zbiorowa / pod red. Barbary Woźniak-Sobczak.2011.Woźniak-Sobczak, Barbara. Red.
 6. Strategiczny kontekst zarządzania wiedzą / Ewa Stańczyk-Hugiet.2007.Stańczyk-Hugiet, Ewa.
 7. Strategiczny marketing w rozwoju jednostki terytorialnej / Wanda Langer.cop. 2006.Langer, Wanda.
 8. Strategiczny plan dla gminy : jak osiągnąć sukces / Gerald L. Gordon ; [tł. Alicja Kostecka].1998.Gordon, Gerald L.
 9. Strategiczny program rozwoju społecznego i gospodarczego na szczeblu lokalnym : pomocnicze materiały dydaktyczne / Andrzej Prusek ; Akademia Ekonomiczna w Krakowie.1993.Prusek, Andrzej (1945- ).
 10. Strategiczny system zarządzania : holistyczne myślenie o przyszłości, formułowanie misji i strategii / Józef Penc.2001.Penc, Józef (1939-2017).
 11. Strategiczny trójkąt Rosja - Chiny - Indie : szanse i wyzwania w XXI wieku / Tomasz Kapuśniak, Dominik Mierzejewski, Jakub Zajączkowski.2009.Stępniewski, Tomasz (1979- ).
 12. Strategiczny wymiar dynamicznych zdolności polskich przedsiębiorstw / redakcja naukowa Kazimierz Krzakiewicz, Szymon Cyfert.2017.Krzakiewicz, Kazimierz. Red.
 13. Strategiczny wymiar funkcjonowania współczesnych organizacji : strategie, modele biznesu, finanse, zasoby ludzkie, relacje : praca zbiorowa / pod red. Adama Jabłońskiego ; Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej.2012.Jabłoński, Adam Stefan (1972- ). Red.
 14. Stratégie / A. Ch. Martinet.1983.Martinet, Alain Charles.
 15. Strategie aliansów na rynku / Bernard Garrette, Pierre Dussauge ; przekł. z jęz. fr. Marian Egeman.1996.Garrette, Bernard.
 16. Strategie arbitrażowe na rynku opcji indeksowych w Polsce / Katarzyna Królik-Kołtunik.2021.Królik-Kołtunik, Katarzyna.
 17. Strategie ataku i obrony : jak osiągnąć najwyższy możliwy stan zabezpieczeń systemu informatycznegocopyright 2023.Diogenes, Yuri.
 18. Strategie banków w Europie / Joachim von Köppen ; [tł.: Eugeniusz Gostomski, Piotr Kuropatwiński, Zbigniew Rudasz].1999.Köppen, Joachim von.
 19. Strategie biznesowe na rynku zbrojeniowym : studia przypadków / redakcja naukowa Aneta Nowakowska-Krystman, Karina Górska-Rożej ; Akademia Sztuki Wojennej.2020.Nowakowska-Krystman, Aneta. Redakcja
 20. Strategie biznesu i marketingu / Ilona Penc-Pietrzak.1998.Penc-Pietrzak, Ilona.
 21. Strategie biznesu : od klasyki do postmodernizmu w zarządzaniu / Aneta Zelek.2008.Zelek, Aneta.
 22. Strategie budowania marki i rozwoju handlu : nowe trendy i wyzwania dla marketingu / Redakcja naukowa Tomasz Domański ; autorzy Justyna Anders-Morawska [i 6 pozostałych].© 2020.Domański, Tomasz (marketing). Redakcja
 23. Strategie budowania przywództwa i reputacjicopyright © 2021.Wilmanowicz, Ewa.
 24. Strategie cenowe / Paweł Waniowski.2003.Waniowski, Paweł.
 25. Stratégie communautaire d'acces aux marchés.[2000]. 
 26. Strategie [!] decision making : nothing else than mere decision making ? / Michael Nippa ; Technische Universität Bergakademie. Fakultät für Wirtschaftswissenschaften.2001.Nippa, Michael.
 27. La strategie d'entreprise : compétitivité et mobilité / Henri Spitezki.cop. 1995.Spitezki, Henri.
 28. La stratégie d'entreprise / Raymond-Alain Thiétart.1993.Thiétart, Raymond-Alain.
 29. Die Strategie der 5 Sinne : wie Sie mit Haptik Ihren Unternehmenserfolg nachhaltig steigern / Karl Werner Schmitz.2015.Schmitz, Karl Werner.
 30. Strategie der fünf Sinne2015.Schmitz, Karl Werner.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal