Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Strategiczne%20zarz%C4%85dzanie%20projektami
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Strategiczno-ekonomiczna metoda oceny integracji pionowej przedsiębiorstw górniczych / Jan Kudełko.2009.Kudełko, Jan.
 2. Strategiczny brand marketing : praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko / Jarek Szczepański.copyright © 2019.Szczepański, Jarosław (marketing).
 3. Strategiczny brand marketing : praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko / Jarek Szczepański.cop. 2015.Szczepański, Jarosław (marketing).
 4. Strategiczny controlling wartości przedsiębiorstwa : praca zbiorowa / pod red. Barbary Woźniak-Sobczak.2011.Woźniak-Sobczak, Barbara. Red.
 5. Strategiczny kontekst zarządzania wiedzą / Ewa Stańczyk-Hugiet.2007.Stańczyk-Hugiet, Ewa.
 6. Strategiczny marketing w rozwoju jednostki terytorialnej / Wanda Langer.cop. 2006.Langer, Wanda.
 7. Strategiczny plan dla gminy : jak osiągnąć sukces / Gerald L. Gordon.1998.Gordon, Gerald L.
 8. Strategiczny program rozwoju społecznego i gospodarczego na szczeblu lokalnym : pomocnicze materiały dydaktyczne / Andrzej Prusek ; Akademia Ekonomiczna w Krakowie.1993.Prusek, Andrzej (1945- ).
 9. Strategiczny system zarządzania : holistyczne myślenie o przyszłości, formułowanie misji i strategii / Józef Penc.2001.Penc, Józef (1939-2017).
 10. Strategiczny trójkąt Rosja - Chiny - Indie : szanse i wyzwania w XXI wieku / Tomasz Kapuśniak, Dominik Mierzejewski, Jakub Zajączkowski.2009.Stępniewski, Tomasz (1979- ).
 11. Strategiczny wymiar dynamicznych zdolności polskich przedsiębiorstw / redakcja naukowa Kazimierz Krzakiewicz, Szymon Cyfert.2017.Krzakiewicz, Kazimierz. Red.
 12. Strategiczny wymiar funkcjonowania współczesnych organizacji : strategie, modele biznesu, finanse, zasoby ludzkie, relacje : praca zbiorowa / pod red. Adama Jabłońskiego ; Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej.2012.Jabłoński, Adam Stefan. Red.
 13. Stratégie / A. Ch. Martinet.1983.Martinet, Alain Charles.
 14. Strategie aliansów na rynku / Bernard Garrette, Pierre Dussauge.1996.Garrette, Bernard.
 15. Strategie banków w Europie / Joachim von Köppen ; [tł. Eugeniusz Gostomski, Piotr Kuropatwiński, Zbigniew Rudasz].1999.Köppen, Joachim von.
 16. Strategie biznesu i marketingu / Ilona Penc-Pietrzak.1998.Penc-Pietrzak, Ilona.
 17. Strategie biznesu : od klasyki do postmodernizmu w zarządzaniu / Aneta Zelek.2008.Zelek, Aneta.
 18. Strategie cenowe / Paweł Waniowski.2003.Waniowski, Paweł.
 19. Stratégie communautaire d'acces aux marchés.[2000]. 
 20. Strategie [!] decision making : nothing else than mere decision making ? / Michael Nippa ; Technische Universität Bergakademie. Fakultät für Wirtschaftswissenschaften.2001.Nippa, Michael.
 21. La strategie d'entreprise : compétitivité et mobilité / Henri Spitezki.cop. 1995.Spitezki, Henri.
 22. La stratégie d'entreprise / Raymond-Alain Thiétart.1993.Thiétart, Raymond-Alain.
 23. Die Strategie der 5 Sinne : wie Sie mit Haptik Ihren Unternehmenserfolg nachhaltig steigern / Karl Werner Schmitz.2015.Schmitz, Karl Werner.
 24. Strategie der fünf Sinne2015.Schmitz, Karl Werner.
 25. Strategie des Managements komplexer Systeme : ein Beitrag zur Management-Kybernetik evolutionärer Systeme / Fredmund Malik.2015.Malik, Fredmund F. (1944- ).
 26. Strategie dochodowe różnych kategorii podmiotów na rynku kapitalistycznym / Przemysław Wechta.2016.Wechta, Przemysław.
 27. Stratégie du développement économique / Albert O. Hirschman ; traduit de l'anglais par Françoise Pons.1964.Hirschman, Albert O. (1915-2012).
 28. Strategie dystrybucji i sprzedaży w systemie marketingu przedsiębiorstwa - wybrane zagadnienia / Beata Reformat, Katarzyna Bilińska-Reformat ; Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach.2003.Reformat, Beata.
 29. Strategie dystrybucji przedsiębiorstw na rynku dóbr konsumpcyjnych / Beata Reformat.2003.Reformat, Beata.
 30. Strategie dystrybucji w systemie marketingu przedsiębiorstw branży piwowarskiej / Katarzyna Bilińska-Reformat.2003.Bilińska-Reformat, Katarzyna.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23_6390
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal