Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Wiarygodno%C5%9B%C4%87%20kontrahenta%20w%20kredycie%20kupieckim%20%2F
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Wiarygodność banku centralnego / Joanna Mackiewicz-Łyziak.2010.Mackiewicz-Łyziak, Joanna.
 2. Wiarygodność informacji ekonomicznej w systemach informatycznych / Bernard Buśko, Henryk Filipek, Janusz Śliwieński.1980.Buśko, Bernard.
 3. Wiarygodność kontrahenta w kredycie kupieckim / Danuta Krzemińska ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.2005.Krzemińska, Danuta.
 4. Wiarygodność kontrahenta w kredycie kupieckim / Danuta Krzemińska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.2009.Krzemińska, Danuta.
 5. Wiarygodność respondentów w socjologicznych badaniach ankietowych / STASZYŃSKA Katarzyna M.1989.Staszyńska, Katarzyna M.
 6. Wiarygodność sprawozdań finansowych wobec aktywnego kształtowania wyniku finansowego / Piotr Wójtowicz.2010.Wójtowicz, Piotr (ekonomia).
 7. Wiarygodność w zarządzaniu bankiem z punktu widzenia jego interesariuszy / Katarzyna Czaińska ; promotor Tadeusz Mendel.2002.Czainska, Katarzyna.
 8. Wiarygodność wyceny w wartości godziwej składników aktywów i zobowiązań według polskich standardów rachunkowości / Anna Świerczyńska ; promotor Wiktor Gabrusewicz.2011.Świerczyńska, Anna.
 9. Wiatr w Karpatach polskich / Tadeusz Niedźwiedź, Michał Orlicz, Jadwiga Orliczowa.1985.Niedźwiedź, Tadeusz (1950- ).
 10. Wiążące wzory zachowania : rzecz o wielości systemów norm / Stanisław Ehrlich.1995.Ehrlich, Stanisław (1907-1997).
 11. Wideo w bibliotekach publicznych / [wybór materiałów, tł. i red. Halina Kamińska] ; Biblioteka Narodowa. Instytut Książki i Czytelnictwa.1992.Kamińska, Halina (bibliotekarz). Wybór
 12. Wideokomunikowanie polityczne w internecie : youtube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014 / Piotr Jaworowicz.2016.Jaworowicz, Piotr.
 13. Wider Europe and the new neighbourhood policy of the European Union2004.Teichmann, Eufemia. Red.
 14. Widmo kapitału / Joseph Vogl ; przełożyła Katarzyna Sosnowska.2015.Vogl, Joseph (1957- ).
 15. Widnokrąg1948-1975.Polska Zjednoczona Partia Robotnicza. Komitet Wojewódzki (Poznań).
 16. Widows benefits / Ann Richardson.cop. 1984.Richardson, Ann (1942- ).
 17. Widzialna ręka rynku : filozofia w marketingu / Jan Hartman.2010.Hartman, Jan (1967- ).
 18. Widzieć - rozumieć - pomagać : przykłady rozwiązań stosowanych w codziennej pracy pracownika socjalnego / pod red. Marcina Teodorczyka.2013.Teodorczyk, Marcin (redaktor). Red.
 19. Wie den gesellschaftlich notwendigen Arbeitsaufwand ermitteln? / Autorenkollektiv [Helga Blas et al.] .1976.Blas Helga.
 20. Wie es vorangeht : die Entwicklung mittelstandischer Industriebetriebe in Ost- und West-deutschland 1992-95 / FRITSCH Michael ; współaut. Mallok Jorn.1996.Fritsch, Michael (1951- ).
 21. Wie funktioniert das? : Der moderne Staat / Bearb. von Hans Boldt unter Leitung von Werner Digel.1988.Boldt, Hans (1930- ). Oprac.
 22. Wie funktioniert das? : Die Ernährung / Hrgs. und bear. von Erich Menden und Mitarbeitern in Zusammenarbeit mit Meyers Lexikonredaktion.1990.Menden, Erich (1924-2001). Red.
 23. Wie funktioniert das? : die Wirtschaft heute / bearb. von Manfred E. Streit ; Regierungsdirektor Dieter C. Umbach, Richard Bartlsperger und der Fachredaktion Recht und Wirtschaft des Bibliographischen Instituts unter Leitung von Werner Digel.cop. 1984.Streit, Manfred E. (1939- ). Oprac.
 24. Wie geht es weiter mit den Deutschen in Europa ? : 90. Bergedorfer Gesprachskreis am 29. April 1990 im Hotel Bellevue, Dresden / Hrsg. Körber-Stiftung.1990. 
 25. Wie international sind Vorstände und Aufsichtsräte? : deutsche Corporate-Governance-Gremien auf dem Prüfstand / Stefan Schmid.2007.Schmid, Stefan (1967- ).
 26. Wie küsse ich einen Haifisch, wenn er bellt?2008.Hof-Glatz, Maria (1950- ).
 27. Wie organisiere ich meinen Betrieb / Rudi Schmidt.1992.Schmidt, Rudi.
 28. Wie Sie im Internet Kunden gewinnen2009.Härter, Gitte (1969- ).
 29. Wie Sie mit schmalem Budget erfolgreich werbencop. 2009.Böhm, Michael (1967- ).
 30. Wie statistische Zahlen entstehen : die entscheidenden methodischen Vorgänge / von Franz Žižek.1937.Žižek, Franz (1876-1938).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal