Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 306 tytułów spełniających kryteria: Badania marketingowe.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Świat Marketingu : czasopismo internetowe : wybrane artykuły / [red. nacz. Bogna Pilarczyk].
Autor: Pilarczyk, Bogna (1948- ). Red.
Akademia Ekonomiczna, 2004-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Industrial Marketing Management / European Association for Industrial Marketing Research.
Autor: European Association for Industrial Marketing Research.
Elsevier North—Holland, 1971-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Journal of International Consumer Marketing.
Dodaj do listy podr.
Haworth Press, 1988-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis.
Dodaj do listy podr.
Verlag C.H. Beck, 1979-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Google Analytics od podstaw : analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów / Mark Edmondson ; przekład: Lech Lachowski.
Autor: Edmondson, Mark., Lachowski, Lech. Tłumaczenie, Grupa Wydawnicza Helion.
Helion, © 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Badania jakościowe : metody i zastosowania / Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer.
Autor: Olejnik, Iwona., Kaczmarek, Mirosława (ekonomia). Autor, Springer, Agnieszka. Autor, CeDeWu.
CeDeWu, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych : podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane / pod redakcją naukową Małgorzaty Rószkiewicz, Krystyny Mazurek-Łopacińskiej, Adama Sagana.
Autor: Rószkiewicz, Małgorzata. Redaktor, Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor, Sagan, Adam (1963- ). Redaktor
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński t. (1311) 1237
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Buyer persona : poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów / Adele Revella ; przekład: Marcin Kowalczyk.
Autor: Revella, Adele., Kowalczyk, Marcin (tłumacz). Tłumacz, Kosuniak, Justyna. Autor wstępu, Matuszewska-Jagiełło, Katarzyna. Autor wstępu, MT Biznes.
MT Biznes, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Inżynieria marketingowa / Janusz Dworak.
Autor: Dworak, Janusz., CeDeWu.
CeDeWu, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Patriotyzm konsumencki Polaków / Mirosława Kaczmarek, Magdalena Wieja ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Kaczmarek, Mirosława (ekonomia)., Wieja, Magdalena. Autor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo UEP, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal