Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 16 tytułów spełniających kryteria: Jakość usług -- ocena.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban.
Autor: Urban, Wiesław., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Jakość procesów usługowych w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego / Alicja Gębczyńska.
Autor: Gębczyńska, Alicja., Wyższa Szkoła Bankowa (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Modele i metody pomiaru jakości usług / Monika Stoma.
Autor: Stoma, Monika.
Q&R Polska, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Konsument na rynku usług / [red. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Marzena Wanagos].
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Red., Smalec, Agnieszka. Red., Wanagos, Marzena. Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 22
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński 694
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Metody pomiaru i analizy rynku usług : pomiar jakościowy : zastosowania i efektywność / red. nauk. Józef Garczarczyk.
Autor: Garczarczyk, Józef. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 204
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Private banking : marketing, jakość, sprzedaż / Dorota Bednarska-Olejniczak.
Autor: Bednarska-Olejniczak, Dorota., CeDeWu.
CeDeWu, cop. 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Platinium
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Jakość usług energetycznych i redukcja emisji z dystrybucji i przesyłu energii / Tomasz Bańkowski ; Polski Klub Ekologiczny, Polska Zielona Sieć.
Autor: Bańkowski, Tomasz.
Polski Klub Ekologiczny. Okręg Mazowiecki, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Ocena jakości usług w centrach kontaktu z klientem : monografia / Aleksander Lotko.
Autor: Lotko, Aleksander (1977- )., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Praktyka zarządzania jakością wyrobów i usług / Jana Štofkova, Stanisław Borkowski.
Autor: Štofková, Jana., Borkowski, Stanisław (1945- ). Autor, Wyższa Szkoła Humanitas (Sosnowiec). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza "Humanitas", 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Jakość w działalności bibliotek : oceny - pomiary - narzędzia / Elżbieta Barbara Zybert ; Centrum Edukacji Bibliotekarskiej, Informacyjnej i Dokumentacyjnej w Warszawie.
Autor: Zybert, Elżbieta Barbara (1952- )., Centrum Edukacji Bibliotekarskiej, Informacyjnej i Dokumentacyjnej im. Heleny Radlińskiej (Warszawa).
Centrum Edukacji Bibliotekarskiej, Informacyjnej i Dokumentacyjnej, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal