Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Market's behaviour of decision makers / [red. nauk. Danuta Kopycińska].
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Market's behaviour of decision makers / [red. nauk. Danuta Kopycińska].2008.Kopycińska, Danuta. Red.
 2. Markets don't fail! / Brian P. Simpson.cop. 2005.Simpson, Brian P. (1966- ).
 3. Markets or governments : choosing between imperfect alternatives / Charles Wolf, Jr.cop. 1988.Wolf, Charles (1924-2016).
 4. Markets, politics and globalization / Neil Fligstein.1997.Fligstein, Neil.
 5. Markets, politics and the negotiated economy : Scandinavian and post-socialist perspectives / ed. by Jerzy Hausner, Bob Jessop and Klaus Nielsen.1991.Hausner, Jerzy (1949- ). Red.
 6. A market-share approach to the foreign demand for U.S. Cotton / SIRHAN Ghazi ; współaut. Johnson Paul R.1968.SIRHAN Ghazi.
 7. Marki producenta i marki handlowe jako narzędzie konkurencji / Urszula Kłosiewicz, Bożena Słomińska.2000.Kłosiewicz-Górecka, Urszula.
 8. Marki, wynalazki, wzory użytkowe : ochrona własności przemysłowej / Anna Grzywińska, Szymon Okoń.cop. 2010.Grzywińska, Anna.
 9. Markische Landwirtschaft vor den Agrarreformen von 1807 : Entwicklungstendenzen des Ackerbaues in der zweiten Halfte des 18. Jahrhunderts / MULLER Hans-Heinrich.1967.Müller, Hans-Heinrich.
 10. Marknadsföring för småföretag2014.Lundén, Björn (1944- ).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23_6390
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal