Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 297 tytułów spełniających kryteria: Badania marketingowe.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Analiza marketingowa : praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela / Wayne L. Winston ; przekład: Andrzej Watrak.
Autor: Winston, Wayne L., Watrak, Andrzej. Tłumacz, Grupa Wydawnicza Helion.
Helion, copyright © 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Industrial Marketing Management / European Association for Industrial Marketing Research.
Autor: European Association for Industrial Marketing Research.
Elsevier North�Holland, 1971-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
JMR Journal of Marketing Research / American Marketing Association.
Autor: American Marketing Association.
AMA, 1964-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Journal of International Consumer Marketing.
Dodaj do listy podr.
Haworth Press, 1988-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Badania marketingowe : nowe metody badań i zastosowania / redakcja naukowa Róża Milic-Czerniak.
Autor: Milic-Czerniak, Róża. Redaktor, Difin.
Difin, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing analytics : jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu / Mike Grigsby ; przekład Bartosz Sałbut.
Autor: Grigsby, Mike., Sałbut, Bartosz. Tłumacz, Wydawnictwo Naukowe PWN.
PWN, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Badania jakościowe : metody i zastosowania / Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer.
Autor: Kaczmarek, Mirosława (ekonomia). Autor, Springer, Agnieszka. Autor, Olejnik, Iwona. Autor, CeDeWu.
CeDeWu, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Integracja podejść metodologicznych w badaniach marketingu / Paweł Chlipała.
Autor: Chlipała, Paweł., Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie nr 256
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Analiza ścieżkowa w badaniach marketingowych / Adam Sagan ; redaktor naukowy Barbara Pawełek.
Autor: Sagan, Adam (1963- )., Pawełek, Barbara. Redaktor, Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing w erze technologii cyfrowych : nowoczesne koncepcje i wyzwania / redakcja naukowa Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska ; autorzy: Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska, Magdalena Kalińska-Kula, Robert Kozielski, Lech C. Król, Mariusz Ludwiński, Artur Maciorowski, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Grzegorz Mazurek, Henryk Mruk, Andrzej Pomykalski, Jan W. Wiktor.
Autor: Gregor, Bogdan (1943- ). Redaktor Autor, Kaczorowska-Spychalska, Dominika. Redaktor Autor, Kalińska-Kula, Magdalena. Autor, Kozielski, Robert. Autor, Król, Lech C. Autor, Ludwiński, Mariusz. Autor, Maciorowski, Artur. Autor, Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Autor, Mazurek, Grzegorz. Autor, Mruk, Henryk. Autor, Pomykalski, Andrzej (1941- ). Autor, Wiktor, Jan W. Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
PWN, copyright © 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23_6390
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal