Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Nowoczesne przedsiębiorstwo. T. 1 / [red. nauk. Juliusz Engelhardt, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Małgorzata Porada-Rochoń].
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Nowoczesne przedsiębiorstwo. T. 1 / [red. nauk. Juliusz Engelhardt, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Małgorzata Porada-Rochoń].
2009.
Engelhardt, Juliusz. Red.
2.
Nowoczesne przedsiębiorstwo. T. 2 / [red. nauk. Juliusz Engelhardt et al.].
2009.
Engelhardt, Juliusz. Red.
3.
Nowoczesne rozwiązania i trendy w zarządzaniu miastem : monografia / Konrad Głębocki.
2020.
Głębocki, Konrad.
4.
Nowoczesne rozwiązania w innowacyjnym biznesie - wybrane zagadnienia / pod red. Jakuba Szpona.
2010.
Szpon, Jakub. Red.
5.
Nowoczesne rozwiązania w logistyce / pod red. Remigiusza Kozłowskiego i Andrzeja Sikorskiego.
2009.
Kozłowski, Remigiusz. Red.
6.
Nowoczesne rozwiązania w logistyce / redakcja naukowa Remigiusz Kozłowski i Andrzej Sikorski.
2013.
Kozłowski, Remigiusz. Redaktor
7.
Nowoczesne rozwiązania w transporcie publicznym w JST / redakcja naukowa Iwona Wieczorek, Adam Sadowski.
2021.
Wieczorek, Iwona. Redaktor
8.
Nowoczesne rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa wewnętrznego / pod red. nauk. Zbigniewa Grzywny ; Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach.
2011.
Grzywna, Zbigniew. Red.
9.
Nowoczesne sposoby konkurowania w biznesie / red. nauk. Henryk Mruk ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
2008.
Mruk, Henryk. Red.
10.
Nowoczesne strategie marketingowe : analiza konkurencji i konsumentów, misja i cele, elementy otoczenia, wybór rynku, rodzaje strategii marketingowych, strategia eksportowa, kryteria finansowe, planowanie sprzedaży, internetowa strategia marketing
cop. 2001.
Pomykalski, Andrzej (1941- ).
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.