Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 6 tytułów spełniających kryteria: Konsumenci -- preferencje -- konferencje.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Konsument na rynku żywności - preferencje, opinie, trendy = Consumer in the food market - preferences, opinions, trends / redakcja naukowa Michał Halagarda ; Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Polskie Towarzystwo Towaroznawcze.
Autor: Halagarda, Michał. Redaktor, Sieć Badawcza Łukasiewicz., Instytut Technologii Eksploatacji (Radom)., Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)., Polskie Towarzystwo Towaroznawcze.
Sieć Badawcza Łukasiewicz : Instytut Technologii Eksploatacji, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Commodity Science in Research and Practice
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Towaroznawstwo żywności w zaspokajaniu potrzeb konsumenta / redakcja naukowa Bogdan Pachołek, Maria Małecka.
Autor: Pachołek, Bogdan. Red., Małecka, Maria. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 206
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Tendencje zachowań konsumenckich na regionalnym rynku / [red. nauk. Edyta Rudawska, Józef Perenc].
Autor: Rudawska, Edyta. Red., Perenc, Józef (1945- ). Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński nr 609
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 16
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Current trends in commodity science : market research / red. nauk. Magdalena Ankiel-Homa, Joanna Witczak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Ankiel-Homa, Magdalena. Red., Witczak, Joanna. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 151
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Crossing the barriers in business : a cultural dimension / ed. by Jerzy Mikułowski Pomorski ; Akademia Ekonomiczna w Krakowie.
Autor: Mikułowski-Pomorski, Jerzy (1937- ). Red.
AE, 2003.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Consumer behaviour and distribution systems : comparative marketing studies / [red. z. Jerzy Dietl].
Autor: Dietl, Jerzy (1927- ). Red.
Wydaw. Uniwersytetu Łódzkiego, 1988.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 85
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23_6390
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal