Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing%20w%20koncepcji%20sustainability
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketingowa strategia sprzedaży / Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.1976.Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
 2. Marketingowe aspekty jakości usług gospodarstw agroturystycznych w Wielkopolsce / Jarosław Smogór ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Strategii Marketingowych.2003.Smogór, Jarosław.
 3. Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania : praca zbiorowa / pod red. Róży Milic-Czerniak.2005.Milic-Czerniak, Róża. Red.
 4. Marketingowe badania rynku / Józefa Kramer.1995.Kramer, Józefa (1930- ).
 5. Marketingowe czynniki rozwoju sprzedaży wyrobów przemysłowych / pod red. Andrzeja Podobińskiego ; [aut.] Marek Dudek [et al.].2004.Podobiński, Andrzej (1939-2020). Red.
 6. Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce / Joanna Łodziana-Grabowska.2015.Łodziana-Grabowska, Joanna.
 7. Marketingowe i logistyczne determinanty rozwoju organizacji : monografia = Marketing and logistics determinants of organizations development / red. nauk. Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz.2010.Waszkielewicz, Wiesław. Red.
 8. Marketingowe instrumenty komunikowania się firmy z rynkiem : wybrane problemy / Krystyna Śliwińska.1999.Śliwińska, Krystyna (1950- ).
 9. Marketingowe kształtowanie rynku usług transportowych / Danuta Rucińska.2001.Rucińska, Danuta (1946- ).
 10. Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności / pod red. Sylwestra Makarskiego.2007.Makarski, Sylwester (1942- ). Red.
 11. Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze / redakcja naukowa Łukasz Wróblewski.2017.Wróblewski, Łukasz (ekonomia). Red.
 12. Marketingowe procesy dostosowawcze przedsiębiorstw do funkcjonowania w warunkach integracji z Unią Europejską : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej ; [aut. oprac. Krystyna Śliwińska et al.].2000.Śliwińska, Krystyna (1950- ). Red.
 13. Marketingowe sposoby kreowania wartości dla klienta / [red. nauk. Marcin Awdziej, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix].2013.Awdziej, Marcin. Red.
 14. Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : międzynarodowa konferencja naukowa / red. nauk. Anna Czubała.2006.Czubała, Anna (1943- ). Red.
 15. Marketingowe strategie cen / Grzegorz Karasiewicz.1997.Karasiewicz, Grzegorz.
 16. Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw : podejście holistyczne / Grzegorz Karasiewicz.2013.Karasiewicz, Grzegorz.
 17. Marketingowe strategie polskich przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk.2008.Grzegorczyk, Wojciech (1956- ).
 18. Marketingowe strategie wartości na rynkach globalnych / Marek Prymon.2010.Prymon, Marek (1949-2022).
 19. Marketingowe strategie wyborcze : wybory prezydenckie w Polsce (1990-2000) / Agnieszka Stępińska ; [Instytut Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu].2004.Stępińska, Agnieszka.
 20. Marketingowe systemy informacyjne w handlu / Ireneusz P. Rutkowski ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.1999.Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
 21. Marketingowe systemy informacyjne w handlu / Ireneusz P. Rutkowski ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.2004.Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
 22. Marketingowe testowanie produktów : praca zbiorowa / pod red. Stanisława Sudoła, Jadwigi Szymczak, Mirosława Haffera ; [aut. Krzysztof Andruszkiewicz et al.].2000.Sudoł, Stanisław (1928-2020). Red.
 23. Marketingowe uwarunkowania rozwoju organizacji / pod redakcją Anetty Barskiej, Bogdana Ślusarza.2015.Ślusarz, Bogdan. Red.
 24. Marketingowe wyposażenie produktu / Andrzej Limański, Krystyna Śliwińska.1994.Limański, Andrzej.
 25. Marketingowe wyposażenie produktu / Andrzej Limański, Krystyna Śliwińska.1997.Limański, Andrzej.
 26. Marketingowe zarządzanie apteką / pod red. Henryka Mruka ; [aut.:] Henryk Mruk, Małgorzata Michalik, Tomasz Barałkiewicz.2013.Mruk, Henryk.
 27. Marketingowe zarządzanie apteką / pod red. Henryka Mruka ; [aut.:] Henryk Mruk, Małgorzata Michalik, Tomasz Barałkiewicz.2011.Mruk, Henryk.
 28. Marketingowe zarządzanie ceną w przedsiębiorstwie / Paweł Waniowski.2014.Waniowski, Paweł.
 29. Marketingowe zarządzanie firmą / Marek Prymon.1994.Prymon, Marek (1949-2022).
 30. Marketingowe zarządzanie fundacją / Tomasz Białas, Bogdan Nogalski.1999.Białas, Tomasz (1964- ).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal