Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe KABA - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe BN - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Marketing%20w%20koncepcji%20sustainability
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Marketingowa strategia sprzedaży / Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.
1976.
Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
2.
Marketingowe aspekty jakości usług gospodarstw agroturystycznych w Wielkopolsce / Jarosław Smogór ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Strategii Marketingowych.
2003.
Smogór, Jarosław.
3.
Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania : praca zbiorowa / pod red. Róży Milic-Czerniak.
2005.
Milic-Czerniak, Róża. Red.
4.
Marketingowe badania rynku / Józefa Kramer.
1995.
Kramer, Józefa (1930- ).
5.
Marketingowe czynniki rozwoju sprzedaży wyrobów przemysłowych / pod red. Andrzeja Podobińskiego ; [aut.] Marek Dudek [et al.].
2004.
Podobiński, Andrzej (1939-2020). Red.
6.
Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce / Joanna Łodziana-Grabowska.
2015.
Łodziana-Grabowska, Joanna.
7.
Marketingowe i logistyczne determinanty rozwoju organizacji : monografia = Marketing and logistics determinants of organizations development / red. nauk. Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz.
2010.
Waszkielewicz, Wiesław. Red.
8.
Marketingowe instrumenty komunikowania się firmy z rynkiem : wybrane problemy / Krystyna Śliwińska.
1999.
Śliwińska, Krystyna (1950- ).
9.
Marketingowe kształtowanie rynku usług transportowych / Danuta Rucińska.
2001.
Rucińska, Danuta (1946- ).
10.
Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności / pod red. Sylwestra Makarskiego.
2007.
Makarski, Sylwester (1942- ). Red.
11.
Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze / redakcja naukowa Łukasz Wróblewski.
2017.
Wróblewski, Łukasz (ekonomia). Red.
12.
Marketingowe procesy dostosowawcze przedsiębiorstw do funkcjonowania w warunkach integracji z Unią Europejską : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej ; [aut. oprac. Krystyna Śliwińska et al.].
2000.
Śliwińska, Krystyna (1950- ). Red.
13.
Marketingowe sposoby kreowania wartości dla klienta / [red. nauk. Marcin Awdziej, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix].
2013.
Awdziej, Marcin. Red.
14.
Marketingowe strategie budowania wartości przedsiębiorstwa : międzynarodowa konferencja naukowa / red. nauk. Anna Czubała.
2006.
Czubała, Anna (1943- ). Red.
15.
Marketingowe strategie cen / Grzegorz Karasiewicz.
1997.
Karasiewicz, Grzegorz.
16.
Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw : podejście holistyczne / Grzegorz Karasiewicz.
2013.
Karasiewicz, Grzegorz.
17.
Marketingowe strategie polskich przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk.
2008.
Grzegorczyk, Wojciech (1956- ).
18.
Marketingowe strategie wartości na rynkach globalnych / Marek Prymon.
2010.
Prymon, Marek (1949-2022).
19.
Marketingowe strategie wyborcze : wybory prezydenckie w Polsce (1990-2000) / Agnieszka Stępińska ; [Instytut Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu].
2004.
Stępińska, Agnieszka.
20.
Marketingowe systemy informacyjne w handlu / Ireneusz P. Rutkowski ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
1999.
Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
21.
Marketingowe systemy informacyjne w handlu / Ireneusz P. Rutkowski ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
2004.
Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
22.
Marketingowe testowanie produktów : praca zbiorowa / pod red. Stanisława Sudoła, Jadwigi Szymczak, Mirosława Haffera ; [aut. Krzysztof Andruszkiewicz et al.].
2000.
Sudoł, Stanisław (1928-2020). Red.
23.
Marketingowe uwarunkowania rozwoju organizacji / pod redakcją Anetty Barskiej, Bogdana Ślusarza.
2015.
Ślusarz, Bogdan. Red.
24.
Marketingowe wyposażenie produktu / Andrzej Limański, Krystyna Śliwińska.
1994.
Limański, Andrzej.
25.
Marketingowe wyposażenie produktu / Andrzej Limański, Krystyna Śliwińska.
1997.
Limański, Andrzej.
26.
Marketingowe zarządzanie apteką / pod red. Henryka Mruka ; [aut.:] Henryk Mruk, Małgorzata Michalik, Tomasz Barałkiewicz.
2013.
Mruk, Henryk.
27.
Marketingowe zarządzanie apteką / pod red. Henryka Mruka ; [aut.:] Henryk Mruk, Małgorzata Michalik, Tomasz Barałkiewicz.
2011.
Mruk, Henryk.
28.
Marketingowe zarządzanie ceną w przedsiębiorstwie / Paweł Waniowski.
2014.
Waniowski, Paweł.
29.
Marketingowe zarządzanie firmą / Marek Prymon.
1994.
Prymon, Marek (1949-2022).
30.
Marketingowe zarządzanie fundacją / Tomasz Białas, Bogdan Nogalski.
1999.
Białas, Tomasz (1964- ).
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.