Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing%20w%20koncepcji%20sustainability
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketing : wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku / Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło.cop. 2017.Mazurkiewicz-Pizło, Anna.
 2. Marketing wielkich możliwości : jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym / Grzegorz Urban.cop. 2014.Urban, Grzegorz (marketing).
 3. Marketing wielopoziomowy we współczesnej gospodarce / Anna Szymonik.2015.Szymonik, Anna (ekonomia).
 4. Marketing / William G. Zikmund, Michael d'Amico.cop. 1989.Zikmund, William G.
 5. Marketing wirtualny / Andrzej Sznajder.2000.Sznajder, Andrzej.
 6. Marketing wirusowy w internecie / Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz.cop. 2009.Michalak, Piotr R.
 7. Marketing wobec ponowoczesności : monografia / Aleksander Lotko.2013.Lotko, Aleksander (1977- ).
 8. Marketing wobec wyzwań XXI wieku : uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej i Marcina Komora ; [aut. rozdz. Marcin Komor et al.].2013.Śliwińska, Krystyna. Red.
 9. Marketing : wprowadzenie / Gary Armstrong, Philip Kotler ; słowo wstępne do wyd. pol. Lechosław Garbarski ; przeł. Dorota Wąsik.2012.Kotler, Philip (1931- ).
 10. Marketing : wprowadzenie / Gary Armstrong, Philip Kotler ; słowo wstępne do wydania polskiego Lechosław Garbarski ; przełożyła Dorota Wąsik.2015.Kotler, Philip (1931- ).
 11. Marketing : współczesne obszary badania i zastosowania / pod red. nauk. Zofii Kędzior.2000.Kędzior, Zofia (1950-2011). Red.
 12. Marketing wyborczy : studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich (Finlandia, Francja, Polska, Stany Zjednoczone) / Robert Wiszniowski.2000.Wiszniowski, Robert.
 13. Marketing : wybrane zagadnienia / Jerzy Dietl.1977.Dietl, Jerzy (1927- ).
 14. Marketing wydawniczy / Zbigniew Widera, Hana Pravdová.2016.Widera, Zbigniew.
 15. Marketing wystawienniczy / Barry Siskind ; [przeł. Alicja Zydorowicz, Biuro Tłumaczeń Intertext].2006.Siskind, Barry (1946- ).
 16. Marketing wystawienniczy czyli Jak odnieść sukces na targach / Adam Drab.[1995].Drab, Adam.
 17. Marketing - wyzwania, ograniczenia rozwój.2002. 
 18. Marketing your consulting and professional services / Dick Connor, Jeff Davidson.cop. 1997.Connor, Richard A.
 19. Marketing your product1995.Cyr, Donald G.
 20. Marketing z Google : jak wejść na pierwszą pozycję? Techniki pozycjonowania a spam / Paweł Kobis.2007.Kobis, Paweł.
 21. Marketing za przyzwoleniem : jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów / Seth Godin ; [tł.: Joanna Sugiero].cop. 2014.Godin, Seth.
 22. Marketing : zagadnienia podstawowe / Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski.2006.Sobotkiewicz, Dariusz.
 23. Marketing - zagadnienia współczesne / red. nauk. Henryk Mruk.2008.Mruk, Henryk. Red.
 24. Marketing. Zarządzanie / redakcja naukowa Krystyna Poznańska, Kamil M. Kraj.cop. 2015.Poznańska, Krystyna (1954- ). Red.
 25. Marketing : zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku / Andrzej Limański, Krystyna Śliwińska.2002.Limański, Andrzej.
 26. Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis.1979-. 
 27. Marketing ZFP1979-. 
 28. Marketing ZFP : journal of research and management 2011-1979-. 
 29. Marketing / ZIKMUND William G ; współaut. D'Amico Michael.1984.Zikmund, William G.
 30. Marketing żywności / Hanna Górska-Warsewicz, Monika Świątkowska, Karol Krajewski.2013.Górska-Warsewicz, Hanna.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23_6390
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal