Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe KABA - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe BN - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Marketing%20w%20koncepcji%20sustainability
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Marketing wielopoziomowy we współczesnej gospodarce / Anna Szymonik.
2015.
Szymonik, Anna (ekonomia).
2.
Marketing / William G. Zikmund, Michael d'Amico.
cop. 1989.
Zikmund, William G.
3.
Marketing wirtualny / Andrzej Sznajder.
2000.
Sznajder, Andrzej.
4.
Marketing wirusowy w internecie / Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz.
cop. 2009.
Michalak, Piotr R.
5.
Marketing wobec ponowoczesności : monografia / Aleksander Lotko.
2013.
Lotko, Aleksander (1977- ).
6.
Marketing wobec wyzwań XXI wieku : uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce : praca zbiorowa / pod red. Krystyny Śliwińskiej i Marcina Komora ; [aut. rozdz. Marcin Komor et al.].
2013.
Śliwińska, Krystyna (1950- ). Red.
7.
Marketing : wprowadzenie / Gary Armstrong, Philip Kotler ; słowo wstępne do wyd. pol. Lechosław Garbarski ; przeł. Dorota Wąsik.
2012.
Kotler, Philip (1931- ).
8.
Marketing : wprowadzenie / Gary Armstrong, Philip Kotler ; słowo wstępne do wydania polskiego Lechosław Garbarski ; przełożyła Dorota Wąsik.
2015.
Kotler, Philip (1931- ).
9.
Marketing : wprowadzenie / Gary Armstrong, Philip Kotler ; słowo wstępne do wydania polskiego Lechosław Garbarski ; przełożyła Dorota Wąsik.
copyright 2020.
Kotler, Philip (1931- ).
10.
Marketing : współczesne obszary badania i zastosowania / pod red. nauk. Zofii Kędzior ; Centrum Badań i Ekspertyz. Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
2000.
Kędzior, Zofia (1950-2011). Red.
11.
Marketing wyborczy : studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich (Finlandia, Francja, Polska, Stany Zjednoczone) / Robert Wiszniowski.
2000.
Wiszniowski, Robert (1968- ).
12.
Marketing : wybrane zagadnienia / Jerzy Dietl.
1977.
Dietl, Jerzy (1927-2021).
13.
Marketing wydawniczy / Zbigniew Widera, Hana Pravdová.
2016.
Widera, Zbigniew.
14.
Marketing wystawienniczy / Barry Siskind ; [przeł. Alicja Zydorowicz, Biuro Tłumaczeń Intertext].
2006.
Siskind, Barry (1946- ).
15.
Marketing wystawienniczy czyli Jak odnieść sukces na targach / Adam Drab.
[1995].
Drab, Adam.
16.
Marketing - wyzwania, ograniczenia rozwój.
2002.
17.
Marketing your consulting and professional services / Dick Connor, Jeff Davidson.
1997.
Connor, Richard A. (1932- ).
18.
Marketing your product
1995.
Cyr, Donald G.
19.
Marketing your service business
1994.
Withers, Jean (1944- ).
20.
Marketing z Google : jak wejść na pierwszą pozycję : techniki pozycjonowania a spam / Paweł Kobis.
2007.
Kobis, Paweł.
21.
Marketing za przyzwoleniem : jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów / Seth Godin ; [tł.: Joanna Sugiero].
cop. 2014.
Godin, Seth.
22.
Marketing : zagadnienia podstawowe / Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski.
2006.
Sobotkiewicz, Dariusz.
23.
Marketing - zagadnienia współczesne / red. nauk. Henryk Mruk.
2008.
Mruk, Henryk. Red.
24.
Marketing. Zarządzanie / redakcja naukowa Krystyna Poznańska, Kamil M. Kraj.
cop. 2015.
Poznańska, Krystyna (1954- ). Red.
25.
Marketing : zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku / Andrzej Limański, Krystyna Śliwińska.
2002.
Limański, Andrzej.
26.
Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis.
1979-.
27.
Marketing ZFP
1979-.
28.
Marketing ZFP : journal of research and management 2011-
1979-.
29.
Marketing / ZIKMUND William G ; współaut. D'Amico Michael.
1984.
Zikmund, William G.
30.
Marketing żywności / Hanna Górska-Warsewicz, Monika Świątkowska, Karol Krajewski.
2013.
Górska-Warsewicz, Hanna.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.