Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 127 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- konferencje.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Wirtualne targowisko : o reklamie, marketingu i promowaniu się w Internecie. T. 3 / redakcja naukowa Kinga Cybulska, Marta Jarosz, Paweł Maciaszek.
Autor: Cybulska, Kinga. Red., Jarosz, Marta. Red., Maciaszek, Paweł (1965- ). Red., Dom Wydawniczy i Handlowy Elipsa.
Warszawa : Dom Wydawniczy "Elipsa", 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Budowanie relacji z klientem biblioteki / pod red. Janiny Przybysz, Pawła Pioterka i Mariusza Nowaka.
Autor: Przybysz, Janina. Red., Pioterek, Paweł. Red., Nowak, Mariusz (1973- ). Red., Wyższa Szkoła Bankowa (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Materiały I Międzynarodowej Konferencji Naukowej Studentów i Młodych Uczonych "Nowoczesne metody zarządzania wobec wyzwań XXI wieku" / [redaktor naczelny Tomasz Wierzejski].
Autor: Międzynarodowa Konferencja Naukowa Studentów i Młodych Uczonych "Nowoczesne Metody Zarządzania Wobec Wyzwań XXI Wieku" (1 ; 2014 ; Olsztyn)., Wierzejski, Tomasz (1979- ). Red., Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego. Wydawnictwo.
Olsztyn : Wyższa Szkoła Informatyki i Zarzadzania im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury : projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań = Koncepce řízení a marketingu ve sféře kultury : projektování, implementace a kontext účinnosti aktivit / red. nauk. Joanna Łodziana-Grabowska, Jan W. Wiktor.
Autor: Łodziana-Grabowska, Joanna. Red., Wiktor, Jan W. Red., CeDeWu.
Warszawa : CedeWu.pl, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Innowacje i komunikowanie w samorządzie : trendy i perspektywy / [red. nauk.: Zbigniew Chmielewski, Dariusz Tworzydło, Jarosław Reczek].
Autor: Chmielewski, Zbigniew (public relations). Red., Tworzydło, Dariusz (1974- ). Red., Reczek, Jarosław. Red.
Rzeszów : Newsline, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Wyzwania współczesnej polityki turystycznej : problemy funkcjonowania rynku turystycznego / red. nauk. Andrzej Rapacz.
Autor: Rapacz, Andrzej. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 258
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Uwarunkowania sprawności innowacyjnej przedsiębiorstw / red. nauk. Henryk Mruk, Renata Nestorowicz ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Mruk, Henryk. Red., Nestorowicz, Renata. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Handbook of research in international marketing / ed. by Subhash C. Jain, David A. Griffith.
Autor: Jain, Subhash C. (1942- ). Red., Griffith, David A. Red., Edward Elgar Publishing.
Cheltenham, UK ; Northampton, MA, USA : Edward Elger, cop. 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Zarządzanie polskim sportem w gospodarce rynkowej / red. nauk. Bogdan Sojkin, Zygmunt Waśkowski.
Autor: Sojkin, Bogdan (1951- ). Red., Waśkowski, Zygmunt. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 168
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Młodzi ekonomiści wobec kryzysu : sektor usług, innowacje, marketing / [red. nauk. Beata Filipiak, Aleksander Panasiuk, Elżbieta Załoga].
Autor: Filipiak, Beata (1967- ). Red., Panasiuk, Aleksander (1965- ). Red., Załoga, Elżbieta (1950- ). Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Ekonomiczne Problemy Usług nr 46
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński nr 575
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal