Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 24 tytułów spełniających kryteria: Wrzosek, Wojciech (1937- ).
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Strategie marketingowe / redakcja naukowa Wojciech Wrzosek ; aut. Radosław Baran [et al.].
Autor: Wrzosek, Wojciech (1937- ). Red., Baran, Radosław., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.
Autor: Garbarski, Lechosław., Rutkowski, Ireneusz (1953- )., Wrzosek, Wojciech (1937- )., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Efektywność marketingu : praca zbiorowa / pod red. Wojciecha Wrzoska ; aut. Radosław Baran [et al.].
Autor: Wrzosek, Wojciech (1937- ). Red., Baran, Radosław., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Strategie marketingowe : praca zbiorowa / pod red. Wojciecha Wrzoska ; [aut. Radosław Baran et al.]
Autor: Baran, Radosław., Wrzosek, Wojciech (1937- ). Red.
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Funkcjonowanie rynku / Wojciech Wrzosek.
Autor: Wrzosek, Wojciech (1937- )., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Strategie marketingowe / pod red. Wojciecha Wrzoska ; [aut. Radosław Baran et al.].
Autor: Wrzosek, Wojciech (1937- ). Red., Baran, Radosław.
Szkoła Główna Handlowa, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.
Autor: Garbarski, Lechosław., Rutkowski, Ireneusz (1953- )., Wrzosek, Wojciech (1937- )., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Funkcjonowanie rynku / Wojciech Wrzosek.
Autor: Wrzosek, Wojciech (1937- )., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1998.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Funkcjonowanie rynku / Wojciech Wrzosek.
Autor: Wrzosek, Wojciech (1937- )., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1997.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.
Autor: Garbarski, Lechosław., Rutkowski, Ireneusz (1953- )., Wrzosek, Wojciech (1937- )., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1997.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal