Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 126 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- planowanie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Świat Marketingu : czasopismo internetowe : wybrane artykuły / [red. nacz. Bogna Pilarczyk].
Autor: Pilarczyk, Bogna (1948- ). Red.
Akademia Ekonomiczna, 2004-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Stwórz teraz wspaniałą firmę! : siedem etapów na drodze do wysokich zysków / Brian Tracy, Mark Thompson ; przekład: Katarzyna Rojek.
Autor: Tracy, Brian (1944- )., Rojek, Katarzyna. Tłumacz, Thompson, Mark (1957- ). Autor, Grupa Wydawnicza Helion.
Onepress Power, copyright © 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Strategia błękitnego oceanu : przemiana : sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; przekład: Anita Doroba.
Autor: Kim, W. Chan (1951- )., Mauborgne, Renée. Autor, Doroba, Anita. Tłumacz, MT Biznes.
MT Biznes, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Autentyczny personal branding, czyli Silna marka osobista w praktyce / Angelika Chimkowska.
Autor: Chimkowska, Angelika., MT Biznes.
MT Biznes, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Psychologia Biznesu - MT Biznes
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Strategia Umami : jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku / Aga Szóstek ; przekład: Bartosz Sałbut.
Autor: Szóstek, Aga., Sałbut, Bartosz. Tłumacz, MT Biznes.
MT Biznes, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Jak stworzyć plan marketingowy : opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele / John Westwood ; przekład Małgorzata Śnigurowicz.
Autor: Westwood, John (1947- )., Śnigurowicz, Małgorzata. Tłumacz, Lingea (Kraków).
Lingea, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Droga do Sukcesu
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Rozwój współczesnych organizacji : wybrane aspekty / pod redakcją Katarzyny Kozioł-Nadolnej ; Uniwersytet Szczeciński.
Autor: Kozioł-Nadolna, Katarzyna. Redaktor, Uniwersytet Szczeciński., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marka osobista w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej / Joanna Dzieńdziora, Mateusz Grzesiak, Magdalena Wróbel.
Autor: Dzieńdziora, Joanna (1975- )., Grzesiak, Mateusz (1980- ). Autor, Wróbel, Magdalena (nauki ekonomiczne). Autor, Difin.
Difin, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Plan marketingowy na jednej stronie : nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion / Allan Dib ; przekład: Leszek Sielicki.
Autor: Dib, Allan., Sielicki, Leszek. Tłumacz, Grupa Wydawnicza Helion.
Helion SA, © 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Power
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Krótkowzroczność strategiczna menedżerów / Wojciech Czakon.
Autor: Czakon, Wojciech., Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal