Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 10 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- zarządzanie -- studium przypadku.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Global marketing / Svend Hollensen.
Autor: Hollensen, Svend., Pearson.
Pearson, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Always Learning
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa : studia przypadków / pod redakcją Wojciecha Grzegorczyka.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- ). Red., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zarządzanie marketingiem w szkole wyższej : absolwenci WSB na rynku pracy / pod red. nauk. Romana Niestroja i Jacka Wodza.
Autor: Niestrój, Roman. Red., Wódz, Jacek. Red., Wyższa Szkoła Biznesu (Dąbrowa Górnicza).
Wyższa Szkoła Biznesu, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing management : an international perspective : case studies / ed. by Kamran Kashani and Dominique Turpin.
Autor: Kashani, Kamran. Red., Turpin, Dominique (1947- ). Red.
Palgrave Macmillan, 1999.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: International Marketing Series
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem na przykładach / Barbara Borusiak, Jan Mikołajczyk, Elżbieta Urbanowska-Sojkin.
Autor: Borusiak, Barbara., Mikołajczyk, Jan., Urbanowska-Sojkin, Elżbieta (1952- )., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1996.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Pomocnicze Materiały Dydaktyczne nr 86
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem na przykładach / Barbara Borusiak, Jan Mikołajczyk, Elżbieta Urbanowska-Sojkin.
Autor: Borusiak, Barbara., Mikołajczyk, Jan., Urbanowska-Sojkin, Elżbieta (1952- )., Akademia Ekonomiczna (Poznań).
Akademia Ekonomiczna, 1995.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Pomocnicze Materiały Dydaktyczne nr 77
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Strategic marketing / David W. Cravens.
Autor: Cravens, David W., Skupina Irwin.
Irwin, 1994.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: The Irwin Series in Marketing
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Cases in marketing management / Luiz Moutinho.
Autor: Moutinho, Luiz., Addison-Wesley (1942-1999).
Addison-Wesley Publishing Company, 1990.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
The practice of marketing management : analysis, planning and implementation / William A. Cohen.
Autor: Cohen, William A. (1937- ).
Macmillan, 1988.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing management cases : planning and executing marketing strategy / William M. Weilbacher.
Autor: Weilbacher, William M., Macmillan Publishing Company.
Macmillan Publlishing ; Collier Macmillan Publishers, 1975.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal