Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Kultura%20pracownik%C3%B3w%20a%20efektywno%C5%9B%C4%87%20ekonomiczna
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Kulturowe uwarunkowania doskonalenia menedżerów / Agnieszka Sitko-Lutek.
2004.
Sitko-Lutek, Agnieszka.
2.
Kulturowe uwarunkowania działalności gospodarczej / pod redakcją Ryszarda Kamińskiego i Jacka Sójki.
2016.
Kamiński, Ryszard (1958- ). Red.
3.
Kulturowe uwarunkowania innowacyjności technicznej przedsiębiorstw przemysłowych / Anna Styrchalska-Rudzewicz.
© copyright 2019.
Strychalska-Rudzewicz, Anna.
4.
Kulturowe uwarunkowania kompetencji przywódczych ekspatriantów na przykładzie Chińskiej Republiki Ludowej / Magdalena Krzyżanowska-Celmer.
copyright 2023.
Krzyżanowska-Celmer, Magdalena.
5.
Kulturowe uwarunkowania lean management / Aneta Parkes.
2017.
Parkes, Aneta (1978- ).
6.
Kulturowe uwarunkowania powstawania i funkcjonowania szarej strefy / Andrzej Buszko.
© copyright 2019.
Buszko, Andrzej.
7.
Kulturowe uwarunkowania procesu przekształceń polskiego systemu politycznego w latach 90. / Radosław Solarz.
cop. 2002.
Solarz, Radosław (1962- ).
8.
Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce / Beata Glinka.
2008.
Glinka, Beata.
9.
Kulturowe uwarunkowania przywództwa w międzynarodowych przedsiębiorstwach branży motoryzacyjnej w Polsce / Joanna Furmańczyk ; promotor Henryk Mruk.
2011.
Furmańczyk, Joanna.
10.
Kulturowe uwarunkowania rachunkowości
2012.
Adamek, Jacek.
11.
Kulturowe uwarunkowania rachunkowości w świetle założeń i praktyki rachunkowości islamskiej i chińskiej / Jacek Adamek.
2012.
Adamek, Jacek.
12.
Kulturowe uwarunkowania rozwoju myśli ekonomicznej / Urszula Szubert-Zarzeczny.
2008.
Szubert-Zarzeczny, Urszula.
13.
Kulturowe uwarunkowania transferu instrumentów zarządzania kadrami : raport końcowy / kier. tematu Józef Orczyk ; współpr. Jan Szambelańczyk, Roman Karaś ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Pracy i Polityki Społecznej.
1995.
Szambelańczyk, Jan (1952- ). Oprac.
14.
Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji, metod i technik zarządzania / Marek Krasiński.
2014.
Krasiński, Marek.
15.
Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków / Małgorzata Bartosik-Purgat ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
2011.
Bartosik-Purgat, Małgorzata.
16.
Kulturowe uwarunkowania zarządzania i komunikowania w organizacjach publicznych / redakcja naukowa Hanna Kelm, Marek Ćwiklicki.
2019.
Kelm, Hanna. Redaktor
17.
Kulturowe uwarunkowania zarządzania kapitałem ludzkim / pod. red. Marty Juchnowicz.
2009.
Juchnowicz, Marta (1948- ). Red.
18.
Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie / Aldona Glińska-Neweś.
2007.
Glińska-Neweś, Aldona.
19.
Kulturowy wymiar modelowania ekonomicznego : perspektywa humanistyczna / Jarosław Boruszewski, Łukasz Hardt, Robert Mróz, Krzysztof Nowak-Posadzy.
2020.
Boruszewski, Jarosław.
20.
Kultury i organizacje : zaprogramowanie umysłu / Geert Hofstede, Gert Jan Hofstede, Michael Minkov ; przekład Małgorzata Durska.
2011.
Hofstede, Geert (1928-2020).
21.
Kultury i organizacje : zaprogramowanie umysłu / Geert Hofstede, Gert Jan Hofstede ; przekł. Małgorzata Durska.
2007.
Hofstede, Geert (1928-2020).
22.
Kultury i organizacje : zaprogramowanie umysłu / Geert Hofstede ; [tł. Małgorzata Durska].
2000.
Hofstede, Geert (1928-2020).
23.
Kultury kontestacji : dziedzictwo kontrkultury i nowe ruchy społecznego sprzeciwu / [redakcja naukowa Tomasz Maślanka, Rafał Wiśniewski].
2015.
Maślanka, Tomasz (1976- ). Red.
24.
Der Kunde als Innovationspartner : Konsumenten integrieren, Flop-Raten reduzieren, Angebote verbessern / Ralf Reichwald (et al.).
2007.
Reichwald, Ralf (1943- ).
25.
Der Kunde ist Konig - bis 18.30 Uhr : Studien zu Aus- wirkungen einer Anderung des Ladenschlussgesetzes auf Anbieter, Nachfrager und das Marketing-Mix / Claudia Eusterbrock ; współaut. Fritz Wickenhauser .
1996.
Eusterbrock, Claudia.
26.
Der Kunde ist unser Schiedsrichter! : 20 Fragen, 20 Antworten für den Verkauf / René E. Huber.
cop. 2004.
Huber, René E.
27.
Der Kunde ist weiblich : was Frauen wünschen und wie sie bekommen, was sie wollen / Diana Jaffé.
2005.
Jaffe, Diana.
28.
Kunden- Manager
1992.
Maderthaner, Wolfgang.
29.
Kunden : verstehen, gewinnen, halten / Harvard Businessmanager.
cop. 2004.
Harvard Businessmanager.
30.
Kundenbindung durch Weiterempfehlung : eine experimentelle Untersuchung der Wirkung positiver Kundenempfehlungen auf die Bindung des Empfehlenden / Ina Garnefeld.
2008.
Garnefeld, Ina.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.