Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Kultura%20pracownik%C3%B3w%20a%20efektywno%C5%9B%C4%87%20ekonomiczna
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Kulturowe uwarunkowania doskonalenia menedżerów / Agnieszka Sitko-Lutek.2004.Sitko-Lutek, Agnieszka.
 2. Kulturowe uwarunkowania działalności gospodarczej / pod redakcją Ryszarda Kamińskiego i Jacka Sójki.2016.Kamiński, Ryszard (1958- ). Red.
 3. Kulturowe uwarunkowania innowacyjności technicznej przedsiębiorstw przemysłowych / Anna Styrchalska-Rudzewicz.© copyright 2019.Strychalska-Rudzewicz, Anna.
 4. Kulturowe uwarunkowania kompetencji przywódczych ekspatriantów na przykładzie Chińskiej Republiki Ludowej / Magdalena Krzyżanowska-Celmer.copyright 2023.Krzyżanowska-Celmer, Magdalena.
 5. Kulturowe uwarunkowania lean management / Aneta Parkes.2017.Parkes, Aneta (1978- ).
 6. Kulturowe uwarunkowania powstawania i funkcjonowania szarej strefy / Andrzej Buszko.© copyright 2019.Buszko, Andrzej.
 7. Kulturowe uwarunkowania procesu przekształceń polskiego systemu politycznego w latach 90. / Radosław Solarz.cop. 2002.Solarz, Radosław (1962- ).
 8. Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce / Beata Glinka.2008.Glinka, Beata.
 9. Kulturowe uwarunkowania przywództwa w międzynarodowych przedsiębiorstwach branży motoryzacyjnej w Polsce / Joanna Furmańczyk ; promotor Henryk Mruk.2011.Furmańczyk, Joanna.
 10. Kulturowe uwarunkowania rachunkowości2012.Adamek, Jacek.
 11. Kulturowe uwarunkowania rachunkowości w świetle założeń i praktyki rachunkowości islamskiej i chińskiej / Jacek Adamek.2012.Adamek, Jacek.
 12. Kulturowe uwarunkowania rozwoju myśli ekonomicznej / Urszula Szubert-Zarzeczny.2008.Szubert-Zarzeczny, Urszula.
 13. Kulturowe uwarunkowania transferu instrumentów zarządzania kadrami : raport końcowy / kier. tematu Józef Orczyk ; współpr. Jan Szambelańczyk, Roman Karaś ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Pracy i Polityki Społecznej.1995.Szambelańczyk, Jan (1952- ). Oprac.
 14. Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji, metod i technik zarządzania / Marek Krasiński.2014.Krasiński, Marek.
 15. Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków / Małgorzata Bartosik-Purgat ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.2011.Bartosik-Purgat, Małgorzata.
 16. Kulturowe uwarunkowania zarządzania i komunikowania w organizacjach publicznych / redakcja naukowa Hanna Kelm, Marek Ćwiklicki.2019.Kelm, Hanna. Redaktor
 17. Kulturowe uwarunkowania zarządzania kapitałem ludzkim / pod. red. Marty Juchnowicz.2009.Juchnowicz, Marta (1948- ). Red.
 18. Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie / Aldona Glińska-Neweś.2007.Glińska-Neweś, Aldona.
 19. Kulturowy wymiar modelowania ekonomicznego : perspektywa humanistyczna / Jarosław Boruszewski, Łukasz Hardt, Robert Mróz, Krzysztof Nowak-Posadzy.2020.Boruszewski, Jarosław.
 20. Kultury i organizacje : zaprogramowanie umysłu / Geert Hofstede, Gert Jan Hofstede, Michael Minkov ; przekład Małgorzata Durska.2011.Hofstede, Geert (1928-2020).
 21. Kultury i organizacje : zaprogramowanie umysłu / Geert Hofstede, Gert Jan Hofstede ; przekł. Małgorzata Durska.2007.Hofstede, Geert (1928-2020).
 22. Kultury i organizacje : zaprogramowanie umysłu / Geert Hofstede ; [tł. Małgorzata Durska].2000.Hofstede, Geert (1928-2020).
 23. Kultury kontestacji : dziedzictwo kontrkultury i nowe ruchy społecznego sprzeciwu / [redakcja naukowa Tomasz Maślanka, Rafał Wiśniewski].2015.Maślanka, Tomasz (1976- ). Red.
 24. Der Kunde als Innovationspartner : Konsumenten integrieren, Flop-Raten reduzieren, Angebote verbessern / Ralf Reichwald (et al.).2007.Reichwald, Ralf (1943- ).
 25. Der Kunde ist Konig - bis 18.30 Uhr : Studien zu Aus- wirkungen einer Anderung des Ladenschlussgesetzes auf Anbieter, Nachfrager und das Marketing-Mix / Claudia Eusterbrock ; współaut. Fritz Wickenhauser .1996.Eusterbrock, Claudia.
 26. Der Kunde ist unser Schiedsrichter! : 20 Fragen, 20 Antworten für den Verkauf / René E. Huber.cop. 2004.Huber, René E.
 27. Der Kunde ist weiblich : was Frauen wünschen und wie sie bekommen, was sie wollen / Diana Jaffé.2005.Jaffe, Diana.
 28. Kunden- Manager1992.Maderthaner, Wolfgang.
 29. Kunden : verstehen, gewinnen, halten / Harvard Businessmanager.cop. 2004.Harvard Businessmanager.
 30. Kundenbindung durch Weiterempfehlung : eine experimentelle Untersuchung der Wirkung positiver Kundenempfehlungen auf die Bindung des Empfehlenden / Ina Garnefeld.2008.Garnefeld, Ina.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal