Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 2 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- innowacje -- Polska -- 1990- -- rozprawy akademickie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Wykorzystanie innowacji marketingowych w budowaniu przewagi konkurencyjnej stacji paliw w Polsce / Tomasz Zawadzki ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Zarządzania. Katedra Handlu i Marketingu.
Autor: Zawadzki, Tomasz (marketing)., Mikołajczyk, Jan. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Handlu i Marketingu.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Skuteczność niekomercyjnych instytucji otoczenia biznesu we wspieraniu innowacji marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw / Sylwia Wiśniewska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
Autor: Wiśniewska, Sylwia (ekonomia)., Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie nr 24
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal