Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania  
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
Egzemplarze
 EgzemplarzeEgzemplarze
 
 
 Więcej pozycji tego autora
 
  •  
  • Gaczek, Piotr. Autor
     
  •  
  • Wanat, Tomasz Mieszko. Promotor
     
  •  
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania. Instytucja nadająca stopień
     
  •  
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych. Instytucja sprawcza
     
     Hasła przedm.
     
  •  
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań) -- rozprawy akademickie.
     
  •  
  • Konsumenci -- preferencje -- rozprawy akademickie.
     
  •  
  • Zakupy -- aspekt psychologiczny -- rozprawy akademickie.
     
  •  
  • Rozprawy akademickie.
     
     Przegląd katalogu
      wg autora:
     
  •  
  •  Gaczek, Piotr. Autor
     
  •  
  •  Wanat, Tomasz Mieszko. Promotor
     
  •  
  •  Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania. Instytucja nadająca stopień
     
  •  
  •  Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych. Instytucja sprawcza
     
      wg tytułu:
     
  •  
  •  Znaczenie spójności ...
     
     
     
     Opis MARC
    Znaczenie spójności między atrybutami produktu a stanem afektywnym w kształtowaniu preferencji nabywców / Piotr Gaczek ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Zarządzania. Katedra Strategi Marketingowych.
    Autor: Gaczek, Piotr. Autor, Wanat, Tomasz Mieszko. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania. Instytucja nadająca stopień, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych. Instytucja sprawcza
    Poznań, 2018.
    Hasła przedm.
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań) -- rozprawy akademickie.
  •  
  • Konsumenci -- preferencje -- rozprawy akademickie.
  •  
  • Zakupy -- aspekt psychologiczny -- rozprawy akademickie.
  •  
  • Rozprawy akademickie.
  • Opis: 
    298 kart : ilustracje kolorowe ; 31 cm + Dodatek : 4 karty, [13] stron.
    Zawartość: 
    Promotor: Tomasz Wanat.
    Niepublikowana praca doktorska.
    Dodatek zawiera: streszczenie angielskie, recenzje i opinię promotora.
    Praca doktorska. Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2018.
    Bibliografia na kartach 243-267.
    Praca dostępna w wersji elektronicznej w Wielkopolskiej Bibliotece Cyfrowej.
    Źródło elektroniczne: 
    Publikacja dostępna wyłącznie z terminali (komputerów) znajdujących się na terenie Biblioteki i UEP. http://www.wbc.poznan.pl/publication/543182
    Wariant tytułu: 
    Role of consistency between product attributes and buyer's affective state in preference formation
    Dodaj do listy podr. 
    UWAGA! Zamawianie i rezerwacja książek TYLKO dla pracowników i doktorantów UEP.

    Egzemplarze
    KolekcjaSygnaturaStatusTyp egzemplarza 
    Czytelnia Czasopism : Rozprawy doktorskieS 4609Nie do udostępnianiaDo korzystania na miejscu 

    Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiem
    Temat: 
    Wyślij do (email):


    Horizon Information Portal 3.23.1_6655
     Powered by Dynix
    © 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
    Horizon Information Portal