Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe KABA - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe BN - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Egzemplarze
Egzemplarze
Więcej pozycji tego autora
Gaczek, Piotr. Autor
Wanat, Tomasz Mieszko. Promotor
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania. Instytucja nadająca stopień
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych. Instytucja sprawcza
Hasła przedm.
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań) -- rozprawy akademickie.
Preferencje konsumenta -- rozprawy akademickie.
Zakupy -- aspekt psychologiczny -- rozprawy akademickie.
Rozprawy akademickie.
Przegląd katalogu
wg autora:
Gaczek, Piotr. Autor
Wanat, Tomasz Mieszko. Promotor
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania. Instytucja nadająca stopień
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych. Instytucja sprawcza
wg tytułu:
Znaczenie spójności ...
Opis MARC
Znaczenie spójności między atrybutami produktu a stanem afektywnym w kształtowaniu preferencji nabywców / Piotr Gaczek ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Zarządzania. Katedra Strategi Marketingowych.
Autor:
Gaczek, Piotr. Autor
, Wanat, Tomasz Mieszko. Promotor
, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania. Instytucja nadająca stopień
, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych. Instytucja sprawcza
Poznań, 2018.
Hasła przedm.
Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań) -- rozprawy akademickie.
Preferencje konsumenta -- rozprawy akademickie.
Zakupy -- aspekt psychologiczny -- rozprawy akademickie.
Rozprawy akademickie.
Opis:
298 kart : ilustracje kolorowe ; 31 cm + Dodatek : 4 karty, [13] stron.
Zawartość:
Promotor: Tomasz Wanat.
Niepublikowana praca doktorska.
Dodatek zawiera: streszczenie angielskie, recenzje i opinię promotora.
Praca doktorska. Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2018.
Bibliografia na kartach 243-267.
Praca dostępna w wersji elektronicznej w Wielkopolskiej Bibliotece Cyfrowej.
Źródło elektroniczne:
Publikacja dostępna wyłącznie z terminali (komputerów) znajdujących się na terenie Biblioteki i UEP.
http://www.wbc.poznan.pl/publication/543182
Wariant tytułu:
Role of consistency between product attributes and buyer's affective state in preference formation
UWAGA! Zamawianie i rezerwacja książek TYLKO dla pracowników i doktorantów UEP.
Egzemplarze
Kolekcja
Sygnatura
Status
Typ egzemplarza
Czytelnia : Rozprawy doktorskie
S 4609
Nie do udostępniania
Do korzystania na miejscu
Format:
HTML
Tekstowy
Oddzielone znakiem
Temat:
Wyślij do (email):
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.