Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 16 tytułów spełniających kryteria: Rószkiewicz, Małgorzata.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Projektowanie badań społeczno-ekonomicznych : rekomendacje i praktyka badawcza / Małgorzata Rószkiewicz [et al.].
Autor: Rószkiewicz, Małgorzata., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Metodologia - Wydawnictwo Naukowe PWN
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Kompozycja działań związanych z wiedzą a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa : wyniki badań średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce / Jolanta Mazur, Małgorzata Rószkiewicz, Marianna Strzyżewska.
Autor: Mazur, Jolanta., Rószkiewicz, Małgorzata., Strzyżewska, Marianna., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz.
Autor: Rószkiewicz, Małgorzata.
SPSS Polska, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Orientacja na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa : wyniki badań średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce / Jolanta Mazur, Małgorzata Rószkiewicz, Marianna Strzyżewska.
Autor: Mazur, Jolanta., Rószkiewicz, Małgorzata., Strzyżewska, Marianna.
Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Informacja w społeczeństwie XXI wieku : praca zbiorowa / pod red. Małgorzaty Rószkiewicz, Ewy Wędrowskiej.
Autor: Rószkiewicz, Małgorzata. Red., Wędrowska, Ewa. Red.
Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie i Opracowania - Szkoła Główna Handlowa 540
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Identyfikacja struktur rynkowych : pomiar, modelowanie, symulacja / pod red. Małgorzaty Rószkiewicz.
Autor: Rószkiewicz, Małgorzata. Red., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
SGH - Oficyna Wydawnicza, 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie i Opracowania - Szkoła Główna Handlowa 533
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Analizy marketingowe / Marianna Strzyżewska, Małgorzata Rószkiewicz.
Autor: Strzyżewska, Marianna., Rószkiewicz, Małgorzata.
"Difin", 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Metody ilościowe w badaniach marketingowych / Małgorzata Rószkiewicz.
Autor: Rószkiewicz, Małgorzata.
Wydaw. Naukowe PWN, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Narzędzia statystyczne w analizach marketingowych / Małgorzata Rószkiewicz.
Autor: Rószkiewicz, Małgorzata.
C.H. Beck, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Academia Oeconomica
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Skłonność gospodarstw domowych do oszczędzania w celu zabezpieczenia okresu starości / Jolanta Perek-Białas, Małgorzata Rószkiewicz.
Autor: Perek-Białas, Jolanta (1973- )., Rószkiewicz, Małgorzata.
"PONT Info", 1999.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal