Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 17 tytułów spełniających kryteria: Rószkiewicz, Małgorzata.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych : podejścia ilościowe, jakościowe i mieszane / pod redakcją naukową Małgorzaty Rószkiewicz, Krystyny Mazurek-Łopacińskiej, Adama Sagana.
Autor: Rószkiewicz, Małgorzata. Redakcja, Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redakcja, Sagan, Adam (1963- ). Redakcja
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński t. (1311) 1237
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Projektowanie badań społeczno-ekonomicznych : rekomendacje i praktyka badawcza / Małgorzata Rószkiewicz [et al.].
Autor: Rószkiewicz, Małgorzata., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Metodologia - Wydawnictwo Naukowe PWN
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz.
Autor: Rószkiewicz, Małgorzata.
Kraków : SPSS Polska, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Kompozycja działań związanych z wiedzą a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa : wyniki badań średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce / Jolanta Mazur, Małgorzata Rószkiewicz, Marianna Strzyżewska.
Autor: Mazur, Jolanta., Rószkiewicz, Małgorzata., Strzyżewska, Marianna., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Warszawa : Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Orientacja na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa : wyniki badań średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce / Jolanta Mazur, Małgorzata Rószkiewicz, Marianna Strzyżewska.
Autor: Mazur, Jolanta., Rószkiewicz, Małgorzata., Strzyżewska, Marianna.
Warszawa : Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Informacja w społeczeństwie XXI wieku : praca zbiorowa / pod red. Małgorzaty Rószkiewicz, Ewy Wędrowskiej.
Autor: Rószkiewicz, Małgorzata. Red., Wędrowska, Ewa. Red.
Warszawa : Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie i Opracowania - Szkoła Główna Handlowa 540
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Identyfikacja struktur rynkowych : pomiar, modelowanie, symulacja / pod red. Małgorzaty Rószkiewicz.
Autor: Rószkiewicz, Małgorzata. Red., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Warszawa : SGH - Oficyna Wydawnicza, 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie i Opracowania - Szkoła Główna Handlowa 533
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Metody ilościowe w badaniach marketingowych / Małgorzata Rószkiewicz.
Autor: Rószkiewicz, Małgorzata., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Narzędzia statystyczne w analizach marketingowych / Małgorzata Rószkiewicz.
Autor: Rószkiewicz, Małgorzata., Wydawnictwo C.H. Beck.
Warszawa : Wydaw. C. H. Beck, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Academia Oeconomica
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Analizy marketingowe / Marianna Strzyżewska, Małgorzata Rószkiewicz.
Autor: Strzyżewska, Marianna., Rószkiewicz, Małgorzata., Difin.
Warszawa : Difin, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal