Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 13 tytułów spełniających kryteria: Strzyżewska, Marianna.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Kompozycja działań związanych z wiedzą a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa : wyniki badań średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce / Jolanta Mazur, Małgorzata Rószkiewicz, Marianna Strzyżewska.
Autor: Mazur, Jolanta., Rószkiewicz, Małgorzata., Strzyżewska, Marianna., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Współpraca między przedsiębiorstwami - odniesienie do polskiej praktyki / Marianna Strzyżewska.
Autor: Strzyżewska, Marianna., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Selected methodological issues for doctoral students / ed. by Marianna Strzyżewska.
Autor: Strzyżewska, Marianna. Red.
Warsaw School of Economics - Publishing, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Orientacja na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstwa : wyniki badań średnich przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce / Jolanta Mazur, Małgorzata Rószkiewicz, Marianna Strzyżewska.
Autor: Mazur, Jolanta., Rószkiewicz, Małgorzata., Strzyżewska, Marianna.
Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Doktoranci o przygotowywaniu konspektu pracy doktorskiej / pod red. nauk. Marianny Strzyżewskiej.
Autor: Strzyżewska, Marianna. Red., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa).
Szkoła Główna Handlowa, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Analizy marketingowe / Marianna Strzyżewska, Małgorzata Rószkiewicz.
Autor: Strzyżewska, Marianna., Rószkiewicz, Małgorzata.
"Difin", 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketingowe zastosowanie Internetu w Polsce / pod red. nauk. Marianny Strzyżewskiej ; Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej.
Autor: Strzyżewska, Marianna. Red.
SGH. IFGN, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Strategiczne zarządzanie marketingowe / Jean-Jacques Lambin ; red. nauk. przekł. Marianna Strzyżewska-Kamińska ; przeł.: Józef Adamczyk [et al.].
Autor: Lambin, Jean-Jacques (1933- )., Strzyżewska, Marianna. Red., Adamczyk, Józef (tłumacz). Tł., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydaw. Naukowe PWN, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing jako sposób na skuteczne konkurowanie / red. nauk. Marianna Strzyżewska ; [red. Krystyna Zbytniewska].
Autor: Strzyżewska, Marianna. Red., Zbytniewska, Krystyna (marketing). Red.
Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, 1997.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospodarki Narodowej t. 73
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Systemy negocjacyjne w gospodarce Japonii / Stanisława Golinowska, Tadeusz Oleksyn, Marianna Strzyżewska.
Autor: Golinowska, Stanisława., Oleksyn, Tadeusz., Strzyżewska, Marianna.
IPiSS, 1993.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Studia i Materiały - Instytut Pracy i Spraw Socjalnych 1993, z. 11 (384)
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal