Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 2 tytułów spełniających kryteria: Branding (marketing) -- Kraje Unii Europejskiej.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Inter-regional place branding : best practices, challenges and solutions / Sebastian Zenker, Björn P. Jacobsen, editors.
Autor: Zenker, Sebastian. Red., Jacobsen, Björn P. Red., Springer Science+Business Media.
Springer International Publishing, cop. 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Ekonomiczno-finansowe konteksty integracji europejskiej / pod red. Alicji Dziuby-Burczyk.
Autor: Dziuba-Burczyk, Alicja (1949- ). Red., Oficyna Wydawnicza AFM.
Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal