Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania  
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
Egzemplarze
 EgzemplarzeEgzemplarze
 
 
 Więcej pozycji tego autora
 
  •  
  • Zawadzki, Tomasz (marketing). Autor
     
  •  
  • Mikołajczyk, Jan. Promotor
     
  •  
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania. Instytucja nadająca stopień
     
  •  
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Handlu i Marketingu. Instytucja sprawcza
     
     Hasła przedm.
     
  •  
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań) -- rozprawy akademickie.
     
  •  
  • Marketing -- innowacje -- Polska -- 1990- -- rozprawy akademickie.
     
  •  
  • Konkurencyjność (ekonomia) -- Polska -- rozprawy akademickie.
     
  •  
  • Stacje obsługi -- aspekt ekonomiczny -- rozprawy akademickie.
     
  •  
  • Rozprawy akademickie.
     
     Przegląd katalogu
      wg autora:
     
  •  
  •  Zawadzki, Tomasz (marketing). Autor
     
  •  
  •  Mikołajczyk, Jan. Promotor
     
  •  
  •  Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania. Instytucja nadająca stopień
     
  •  
  •  Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Handlu i Marketingu. Instytucja sprawcza
     
      wg tytułu:
     
  •  
  •  Wykorzystanie innowa...
     
     
     
     Opis MARC
    Wykorzystanie innowacji marketingowych w budowaniu przewagi konkurencyjnej stacji paliw w Polsce / Tomasz Zawadzki ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Zarządzania. Katedra Handlu i Marketingu.
    Autor: Zawadzki, Tomasz (marketing). Autor, Mikołajczyk, Jan. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania. Instytucja nadająca stopień, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Handlu i Marketingu. Instytucja sprawcza
    Poznań, 2019.
    Hasła przedm.
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań) -- rozprawy akademickie.
  •  
  • Marketing -- innowacje -- Polska -- 1990- -- rozprawy akademickie.
  •  
  • Konkurencyjność (ekonomia) -- Polska -- rozprawy akademickie.
  •  
  • Stacje obsługi -- aspekt ekonomiczny -- rozprawy akademickie.
  •  
  • Rozprawy akademickie.
  • Opis: 
    261 kart : ilustracje (w tym kolorowe) ; 31 cm + Dodatek : [23] karty.
    Zawartość: 
    Promotor: Jan Mikołajczyk.
    Niepublikowana praca doktorska.
    Dodatek zawiera: streszczenie angielskie, recenzje i opinię promotora.
    Praca doktorska. Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2019.
    Bibliografia na kartach 207-226.
    Praca dostępna w wersji elektronicznej.
    Źródło elektroniczne: 
    Wielkopolska Biblioteka Cyfrowa http://www.wbc.poznan.pl/publication/562021
    Wariant tytułu: 
    Use of marketing innovations in creating the competitive advantage of petrol station in Poland
    Dodaj do listy podr. 
    UWAGA! Zamawianie i rezerwacja książek TYLKO dla pracowników i doktorantów UEP.

    Egzemplarze
    KolekcjaSygnaturaStatusTyp egzemplarza 
    Czytelnia : Rozprawy doktorskieS 4638Nie do udostępnianiaDo korzystania na miejscu 

    Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiem
    Temat: 
    Wyślij do (email):


    Horizon Information Portal 3.23.1_6655
     Powered by Dynix
    © 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
    Horizon Information Portal