Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe KABA - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe BN - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Metody graficzne.
Poprz. 30 Hasło przedmiotowe
Nast. 30 Hasło przedmiotowe
Hasło przedmiotowe
Tytuły
1.
Metody graficzne.
4
2.
Zob. też Matematyka.
34
3.
Zob. też Metody symulacji.
15
4.
Zob. też Rysunek techniczny.
1
5.
Zob. też Tablice decyzyjne.
2
6.
Zob. też Statystyka -- metody graficzne.
9
7.
Zob. też Grafy przepływu.
1
8.
Metody graficzne -- podręczniki akademickie.
1
9.
Metody ortogonalizacji -- aspekt ekonomiczny.
1
10.
Metody statystyczne w sterowaniu procesami.
10
11.
Zob. też Kontrola jakości.
52
12.
Zob. też Statystyka przemysłowa.
6
13.
Metody statystyczne w sterowaniu procesami -- normy.
1
14.
Metody statystyczne w sterowaniu procesami -- podręczniki.
2
15.
Metody statystyczne w sterowaniu procesami -- podręczniki akademickie.
1
16.
Metody statystyczne w sterowaniu procesami -- zadania i ćwiczenia.
5
17.
Metody symulacji.
15
18.
Zob. też Badania operacyjne.
79
19.
Zob. też Inżynieria systemów.
9
20.
Zob. też Teoria gier.
54
21.
Zob. też Gry kierownicze.
17
22.
Zob. też Gry polityczne.
3
23.
Zob. też Gry strategiczne (matematyka).
6
24.
Zob. też Gry symulacyjne.
4
25.
Zob. też Metody graficzne.
4
26.
Zob. też Optymalizacja matematyczna.
66
27.
Zob. też Symulacja komputerowa.
24
28.
Zob. też Sztuczna inteligencja.
89
29.
Zob. też Symulacja analogowa.
1
30.
Zob. też Symulacja hybrydowa.
1
31.
Zob. też SIMSCRIPT (język programowania).
2
32.
Zob. też Modele matematyczne.
19
33.
Zob. też SIMULA (język programowania).
2
34.
Metody symulacji -- konferencje.
4
Poprz. 30 Hasło przedmiotowe
Nast. 30 Hasło przedmiotowe
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.