Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Marketing partyzancki / Jay Conrad Levinson ; przekł. Andrzej Ehrlich.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Marketing partyzancki / Jay Conrad Levinson ; przekł. Andrzej Ehrlich.
1998.
Levinson, Jay Conrad.
2.
Marketing partyzancki on-line / Jay Conrad Levinson, Charles Rubin ; przekł. Tadeusz Walczak.
1998.
Levinson, Jay Conrad.
3.
Marketing partyzancki : proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy / Jay Conrad Levinson ; z Jeannie Levinson i Amy Levinson ; [przeł. Anna Julia Mamińska].
2011.
Levinson, Jay Conrad.
4.
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych : 126 narzędzi w walce o pozycję w Internecie / Jay Conrad Levinson, Shane Gibson ; przedm. Guy Kawasaki ; [przeł. Magdalena Grala-Kowalska].
2011.
Levinson, Jay Conrad.
5.
Marketing personalny : czyli Jak zarządzać pracownikami w firmie / Lidia Zbiegień-Maciąg.
cop. 1996.
Zbiegień-Maciąg, Lidia.
6.
Marketing personalny / Jadwiga Synowiec.
2011.
Synowiec, Jadwiga.
7.
Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy / Agnieszka Izabela Baruk.
2006.
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
8.
Marketing personalny w zarządzaniu zasobami ludzkimi w handlu detalicznym / Agnieszka Szymankowska ; promotor Maria Sławińska.
2009.
Szymankowska, Agnieszka.
9.
Marketing perswazyjny : 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych / Piotr Łabuz, Marcin Urbański.
cop. 2006.
Łabuz, Piotr M.
10.
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. Marek Zawiślak i Jacek Środa.
2012.
Kotler, Philip (1931- ).
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.