Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 43 tytułów spełniających kryteria: Konsumenci -- zadowolenie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa.
Autor: Urbański, Artur., Dziewa, Lucyna. Autor, Grupa Wydawnicza Helion.
Onepress Helion, copyright © 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Kapitał klienta w środowisku wirtualnym / Wiesława Caputa.
Autor: Caputa, Wiesława., CeDeWu.
CeDeWu, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Service design po polsku : jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów / Marcin Chłodnicki, Wojciech Jagodziński, Janusz Kamieński, Andrzej Karel, Wojciech Ławniczak, Adam Pluciński, Bartek Stawski, Martyna Tarnawska.
Autor: Chłodnicki, Marcin. Autor, Jagodziński, Wojciech. Autor, Kamieński, Janusz. Autor, Karel, Andrzej. Autor, Ławniczak, Wojciech. Autor, Pluciński, Adam. Autor, Stawski, Bartosz (zarządzanie). Autor, Tarnawska, Martyna. Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Service design po polsku : jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów / Marcin Chłodnicki.
Autor: Chłodnicki, Marcin., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Metoda lean product : jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientów / Dan Olsen ; tłumaczenie Maksymilian Gutowski.
Autor: Olsen, Dan (1970- )., Gutowski, Maksymilian. Tłumacz, Grupa Wydawnicza Helion.
Helion, copyright © 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Modele satysfakcji klienta / Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel.
Autor: Biesok, Grzegorz (1976- )., Wyród-Wróbel, Jolanta., Difin.
Difin, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zarządzanie. T. 3 / [redaktorzy naukowi Jolanta Witek, Krzysztof Błoński].
Autor: Witek, Jolanta (ekonomia). Red., Błoński, Krzysztof (ekonomia). Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego nr 43/3
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Tools in business management : towards a new strategic thinking / edited by Małgorzata Poniatowska-Jaksch ; [english editor Kamila Grzesiak].
Autor: Poniatowska-Jaksch, Małgorzata. Red., Grzesiak, Kamila. Tł., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
SGH Publishing House. SGH Warsaw School of Economics, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Gospodarka doświadczeń : perspektywa polskiego konsumenta / Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek.
Autor: Kacprzak, Agnieszka (zarządzanie)., Dziewanowska, Katarzyna., Skorek, Monika., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketingowe zarządzanie satysfakcją klienta / redakcja: Muzahim Al-Noorachi, Katarzyna Kolasińska-Morawska.
Autor: Kolasińska-Morawska, Katarzyna. Red., Al-Noorachi, Muzahim. Red., Społeczna Akademia Nauk (Łódź). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Studia i Monografie - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi nr 63
 Dodaj do listy podr. 

  12345Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal