Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 41 tytułów spełniających kryteria: Konsumenci -- postawy -- badania.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Pomiar fizjologiczny w badaniu wewnątrzsklepowych zachowań nabywców / Bartłomiej Pierański ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Pierański, Bartłomiej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców / Agnieszka Izabela Baruk.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, cop. 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Postawy konsumentów wobec marek pochodzenia polskiego i zagranicznego / Radosław Baran, Beata Marciniak, Teresa Taranko.
Autor: Baran, Radosław., Marciniak, Beata (ekonomia)., Taranko, Teresa., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Challenges related to new segments and market trends / edited by Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Piotr Jedynak, Aneta Lipińska.
Autor: Jedynak, Piotr. Red., Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata. Red., Lipińska, Aneta. Red., Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo.
Jagiellonian University Press, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Contemporary Management & Marketing Dilemmas
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Konsument na rynku usług / redakcja naukowa Grażyna Rosa ; autorzy Anna Bera, Urszula Chrąchol-Barczyk, Magdalena Małachowska, Łukasz Marzantowicz, Beata Meyer, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Tomasz Sondej, Anna Szwajlik, Beata Świecka.
Autor: Bera, Anna., Rosa, Grażyna (1968- ). Red., Chrąchol-Barczyk, Urszula., Małachowska, Magdalena., Marzantowicz, Łukasz., Meyer, Beata., Ostrowska, Izabela (ekonomia)., Perenc, Józef (1945- )., Słupińska, Kamila., Smalec, Agnieszka., Sondej, Tomasz., Szwajlik-Buczyńska, Anna., Świecka, Beata., Wydawnictwo C.H. Beck.
Wydawnictwo C.H. Beck, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zarządzanie, Marketing - Wydawnictwo C. H. Beck
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta / Joanna Kos-Łabędowicz.
Autor: Kos-Łabędowicz, Joanna., Wydawnictwo C.H. Beck.
Wydawnictwo C. H. Beck, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zarządzanie, Marketing - Wydawnictwo C. H. Beck
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Badania jako podstawa projektowania user experience / Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek.
Autor: Mościchowska, Iga., Rogoś-Turek, Barbara., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R / Andrzej Bąk.
Autor: Bąk, Andrzej (1961- )., Wydawnictwo C.H. Beck.
Wydawnictwo C.H. Beck, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Metody Ilościowe
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Postawy konsumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce : ujęcie dynamiczne / Mariusz Trojanowski.
Autor: Trojanowski, Mariusz (ekonomia)., Uniwersytet Warszawski. Wydział Zarządzania. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów / Radosław Mącik.
Autor: Mącik, Radosław., Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal