Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 2 tytułów spełniających kryteria: Konsumenci -- postawy -- badania -- podręczniki akademickie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Konsumenci wobec public relations - komunikacyjne uwarunkowania zachowań nabywczych / Jolanta Zrałek.
Autor: Zrałek, Jolanta., Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane.
Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Consumer behavior : building marketing strategy / Del I. Hawkins, Roger J. Best, Kenneth A. Coney.
Autor: Hawkins, Del I., Best, Roger J., Coney, Kenneth A.
McGraw Hill, 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: The McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal