Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania  
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
Egzemplarze
 EgzemplarzeEgzemplarze
 
 
 Więcej pozycji tego autora
 
  •  
  • Chęś, Agnieszka. Autor
     
  •  
  • Mruk, Henryk. Promotor
     
  •  
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Instytucja nadająca stopień
     
  •  
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego. Instytucja sprawcza
     
     Hasła przedm.
     
  •  
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań) -- rozprawy akademickie.
     
  •  
  • Konsumenci -- postawy -- badania -- Perska, Zatoka (region) -- 1990- -- rozprawy akademickie.
     
  •  
  • Znaki handlowe -- Perska, Zatoka (region) -- 1990- -- rozprawy akademickie.
     
  •  
  • Perska, Zatoka (region) -- 1990- -- rozprawy akademickie.
     
  •  
  • Rozprawy akademickie.
     
     Przegląd katalogu
      wg autora:
     
  •  
  •  Chęś, Agnieszka. Autor
     
  •  
  •  Mruk, Henryk. Promotor
     
  •  
  •  Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Instytucja nadająca stopień
     
  •  
  •  Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego. Instytucja sprawcza
     
      wg tytułu:
     
  •  
  •  Ocena strategii komu...
     
     
     
     Opis MARC
    Ocena strategii komunikacji marek globalnych w krajach Zatoki Perskiej / Agnieszka Chęś ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Katedra Zarządzania Międzynarodowego.
    Autor: Chęś, Agnieszka. Autor, Mruk, Henryk. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej. Instytucja nadająca stopień, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Zarządzania Międzynarodowego. Instytucja sprawcza
    Poznań, 2017.
    Hasła przedm.
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań) -- rozprawy akademickie.
  •  
  • Konsumenci -- postawy -- badania -- Perska, Zatoka (region) -- 1990- -- rozprawy akademickie.
  •  
  • Znaki handlowe -- Perska, Zatoka (region) -- 1990- -- rozprawy akademickie.
  •  
  • Perska, Zatoka (region) -- 1990- -- rozprawy akademickie.
  •  
  • Rozprawy akademickie.
  • Opis: 
    256 kart : ilustracje ; 31 cm + Dodatek : [44] karty.
    Zawartość: 
    Promotor: Henryk Mruk.
    Niepublikowana praca doktorska.
    Dodatek zawiera: streszczenie polskie, angielskie i recenzje.
    Praca doktorska. Wydział Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2017.
    Bibliografia na kartach 205-218.
    Praca dostępna w wersji elektronicznej w Wielkopolskiej Bibliotece Cyfrowej.
    Źródło elektroniczne: 
    Publikacja dostępna wyłącznie z terminali (komputerów) znajdujących się na terenie Biblioteki i UEP. http://www.wbc.poznan.pl/publication/533968
    Wariant tytułu: 
    Evaluation of communication strategies of global brands in the Persian Gulf States
    Dodaj do listy podr. 
    UWAGA! Zamawianie i rezerwacja książek TYLKO dla pracowników i doktorantów UEP.

    Egzemplarze
    KolekcjaSygnaturaStatusTyp egzemplarza 
    Czytelnia Czasopism : Rozprawy doktorskieS 4563Nie do udostępnianiaDo korzystania na miejscu 

    Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiem
    Temat: 
    Wyślij do (email):


    Horizon Information Portal 3.23.1_6655
     Powered by Dynix
    © 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
    Horizon Information Portal