Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania  
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
Egzemplarze
 EgzemplarzeEgzemplarze
 
 
 Więcej pozycji tego autora
 
  •  
  • Hadad, Gabriel Shimon. Autor
     
  •  
  • Pilarczyk, Bogna (1948- ). Promotor
     
  •  
  • Rogala, Anna (ekonomia). Promotor
     
  •  
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania. Instytucja nadająca stopień
     
  •  
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych. Instytucja sprawcza
     
  •  
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Doctoral Seminars in English. Instytucja sprawcza
     
     Hasła przedm.
     
  •  
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań) -- rozprawy akademickie.
     
  •  
  • Konsumenci -- preferencje -- badania -- Izrael -- rozprawy akademickie.
     
  •  
  • Konsumenci -- postawy -- badania -- Izrael -- rozprawy akademickie.
     
  •  
  • Rozprawy akademickie.
     
     Przegląd katalogu
      wg autora:
     
  •  
  •  Hadad, Gabriel Shimon. Autor
     
  •  
  •  Pilarczyk, Bogna (1948- ). Promotor
     
  •  
  •  Rogala, Anna (ekonomia). Promotor
     
  •  
  •  Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania. Instytucja nadająca stopień
     
  •  
  •  Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych. Instytucja sprawcza
     
  •  
  •  Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Doctoral Seminars in English. Instytucja sprawcza
     
      wg tytułu:
     
  •  
  •  The impact of emotio...
     
     
     
     Opis MARC
    The impact of emotional marketing messages on purchasing behavior of consumer living in insecure areas / Gabriel Shimon Hadad ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Zarządzania. Katedra Strategii Marketingowych. [Doctoral Seminars in English].
    Autor: Hadad, Gabriel Shimon. Autor, Pilarczyk, Bogna (1948- ). Promotor, Rogala, Anna (ekonomia). Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania. Instytucja nadająca stopień, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych. Instytucja sprawcza, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Doctoral Seminars in English. Instytucja sprawcza
    Poznań, 2019.
    Hasła przedm.
  • Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań) -- rozprawy akademickie.
  •  
  • Konsumenci -- preferencje -- badania -- Izrael -- rozprawy akademickie.
  •  
  • Konsumenci -- postawy -- badania -- Izrael -- rozprawy akademickie.
  •  
  • Rozprawy akademickie.
  • Opis: 
    228 kart : ilustracje ; 31 cm + Dodatek : [4] karty, [38] stron.
    Zawartość: 
    Promotor: Bogna Pilarczyk.
    Promotor pomocniczy: Anna Rogala.
    Niepublikowana praca doktorska.
    Dodatek zawiera: streszczenie polskie, recenzje i opinie promotorów.
    Praca doktorska. Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2019.
    Bibliografia na kartach 175-208.
    Wariant tytułu: 
    Wpływ komunikatów marketingowych związanych z emocjami na zachowania zakupowe konsumentów mieszkających na obszarach zagrożonych
    Dodaj do listy podr. 
    UWAGA! Zamawianie i rezerwacja książek TYLKO dla pracowników i doktorantów UEP.

    Egzemplarze
    KolekcjaSygnaturaStatusTyp egzemplarza 
    Czytelnia Czasopism : Rozprawy doktorskieS 4657Magazyn - wypisz rewersDo korzystania na miejscu 

    Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiem
    Temat: 
    Wyślij do (email):


    Horizon Information Portal 3.23.1_6655
     Powered by Dynix
    © 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
    Horizon Information Portal