Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 128 tytułów spełniających kryteria: Konsumenci -- postawy.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania / Monika Skorek.
Autor: Skorek, Monika., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich / Artur Modliński.
Autor: Modliński, Artur., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zarządzanie - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Dodaj do listy podr. 

 3.
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda.
Autor: Grabiwoda, Barbara., GAB Doradztwo Wydawnicze Grzegorz Boguta.
Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, copyright 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów / Katarzyna Żyminkowska, Joanna Wiechoczek, Małgorzata Kieżel, Tomasz Żyminkowski.
Autor: Żyminkowska, Katarzyna. Autor, Wiechoczek, Joanna. Autor, Kieżel, Małgorzata. Autor, Żyminkowski, Tomasz. Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
PWN, © 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Wpływ zaufania do marki na zachowania konsumentów / Adam Rudzewicz.
Autor: Rudzewicz, Adam., Uniwersytet Warmińsko-Mazurski (Olsztyn). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, © copyright 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Consumer behaviour : applications in marketing / Robert East, Jaywant Singh, Malcolm Wright & Marc Vanhuele.
Autor: East, Robert (1940- )., Singh, Jaywant., Wright, Malcolm (1963- )., Vanhuele, Marc., SAGE Publishing.
SAGE Publications, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku / Sławomir Smyczek, Marta Grybś-Kabocik, Justyna Matysiewicz, Agnieszka Tetla.
Autor: Smyczek, Sławomir., Matysiewicz, Justyna., Grybś-Kabocik, Marta., Tetla, Agnieszka., Wydawnictwo Placet Leszek Plak.
Wydawnictwo Placet, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Znaczenie wartości w prospołecznych zachowaniach konsumentów : kontekst marketingu społecznie zaangażowanego / Grzegorz Zasuwa ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Autor: Zasuwa, Grzegorz., Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydawnictwo.
Wydawnictwo KUL, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Zachowania konsumentów : globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe / redakcja naukowa Małgorzata Bartosik-Purgat ; autorzy: Marcin Awdziej [i 17 pozostałych].
Autor: Awdziej, Marcin., Bartosik-Purgat, Małgorzata. Red., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, cop. 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów / Ilona Bondos.
Autor: Bondos, Ilona (1985- )., Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal