Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 50 tytułów spełniających kryteria: Badania rynku.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Moda i modele : analiza trendów oraz modelowanie biznesowe w przedsiębiorstwie / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk.
Autor: Tomczyk, Monika (ekonomia). Autor, Spychalska-Wojtkiewicz, Monika. Autor, Difin.
Difin SA, copyright 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Gromadzenie i analiza danych rynkowych w praktyce / Michał Makowski.
Autor: Makowski, Michał., CeDeWu.
CeDeWu, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość. T. 3, Komunikacja strategiczna : konteksty rozwoju społecznego, zmian rynku i komunikacji / Stefan Kassay ; w przekładzie Ryszarda Juchniewicza.
Autor: Kassay, Štefan (1941- )., Juchniewicz, Ryszard. Tł., Księgarnia Akademicka (Kraków)., Slovenská akadémia vied. Vydavateľstvo.
Księgarnia Akademicka ; VEDA, cop. 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing i wartość : metodologiczne aspekty badania skuteczności i działań marketingowych / Ryszard Kłeczek.
Autor: Kłeczek, Ryszard., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Badania rynkowe / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Nauki o Zarządzaniu 6
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 161
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Zagadnienie efektywności w sektorze rolno-żywnościowym - ujęcie metodologiczne i analityczne / Szczepan Figiel.
Autor: Figiel, Szczepan (1956- ).
Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowy Instytut Badawczy, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Komunikaty, Raporty, Ekspertyzy - Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej 546
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Commodity market review 2009-2010.
Dodaj do listy podr.
Food and Agriculture Organization of the United Nations, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Badania rynku : jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe / Dietmar Pfaff ; [przekł. z jęz. niem. Urszula Goebel].
Autor: Pfaff, Dietmar., Goebel, Urszula. Tł., Wydawnictwo BC.edu.
Wydawnictwo BC.edu, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Biznes - BC.edu
ABC Profesjonalisty
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Badania rynkowe / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Nauki o Zarządzaniu 2
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 80
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Metody ilościowe w badaniach rynku / Robert Wolny.
Autor: Wolny, Robert (ekonomia)., Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego (Katowice). Wydawnictwo Uczelniane.
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal