Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 23 tytułów spełniających kryteria: Sponsoring.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI wieku / Jarosław Kończak.
Autor: Kończak, Jarosław., Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich. Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne.
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka t. 194
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Ekonomia sportu : zagadnienia metodologiczne i wybrane doświadczenia / Artur Grabowski.
Autor: Grabowski, Artur (nauki ekonomiczne)., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright © 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Praktyki ambush marketingu jako wyzwanie dla współczesnych organizatorów i sponsorów wielkich imprez sportowych / Piątkowska Monika, Gocłowska Sylwia ; Instytut Rozwoju Sportu i Edukacji.
Autor: Piątkowska, Monika (1980- )., Gocłowska, Sylwia. Autor, Instytut Rozwoju Sportu i Edukacji (Warszawa).
Instytut Rozwoju Sportu i Edukacji, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Współpraca kultury i biznesu na rynku polskim i europejskim/ Kamila Lewandowska ; promotor Henryk Mruk.
Autor: Lewandowska, Kamila., Mruk, Henryk., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Gospodarki Międzynarodowej.
UE, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Sponsoring : kwalifikacja prawna / Mariusz Grabowski ; [Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Prawa, Prawa Kanonicznego i Administracji].
Autor: Grabowski, Mariusz (prawo)., Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydawnictwo.
Wydawnictwo KUL, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Sponsoring : klucz nowoczesnego marketingu / Marek Datko.
Autor: Datko, Marek., Wydawnictwo Placet Leszek Plak.
Wydawnictwo Placet, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Uwarunkowania zarządzania sportem w Polsce / red. nauk. Bogdan Sojkin.
Autor: Sojkin, Bogdan (1951- ). Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 197
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Fundraising w działalności organizacji pozarządowych : raport z badania / [aut. Adam Grzegorczyk, współaut.: Monika Kwil et al.] ; Wyższa Szkoła Promocji. Instytut Public Relations.
Autor: Grzegorczyk, Adam M., Kwil, Monika., Wyższa Szkoła Promocji (Warszawa).
Wyższa Szkoła Promocji, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Event marketing jako nowa forma organizacji procesów komunikacyjnych : praca zbiorowa / pod red. Adama Grzegorczyka.
Autor: Grzegorczyk, Adam M. Red.
Wyższa Szkoła Promocji, cop. 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Od auditingu do sponsoringu w rachunkowości : praca zbiorowa / pod redakcją Kseni Czubakowskiej.
Autor: Czubakowska, Ksenia (1946-2022). Redaktor, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal