Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 39 tytułów spełniających kryteria: Perswazja (psychologia).
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Perswazyjny poker : talia najskuteczniejszych technik sprzedaży, prezentacji i komunikacji / Grzegorz Załuski, Adam Czajkowski ; grafiki Ireneusz Paszkiewicz.
Autor: Załuski, Grzegorz., Czajkowski, Adam (coaching menedżerski). Autor, Paszkiewicz, Ireneusz. Ilustrator, MT Biznes.
MT Biznes, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Pre-swazja : jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego / Robert Cialdini ; przekład Sylwia Pikiel.
Autor: Cialdini, Robert B. (1945- )., Pikiel, Sylwia. Tł., Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Intryguj : przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów / Sam Horn ; [przekład Marcin Kowalczyk].
Autor: Horn, Sam., Kowalczyk, Marcin (tłumacz). Tł., MT Biznes.
MT Biznes, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Mała w!elka zmiana : jak skuteczniej wywierać wpływ / Robert B. Cialdini [oraz] Steve J. Martin, Noah J. Goldstein ; przekład: Agnieszka Cioch.
Autor: Cialdini, Robert B. (1945- )., Martin, Steve J., Goldstein, Noah J., Cioch, Agnieszka. Tł., Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Communicate to influence : how to inspire your audience to action / Ben Decker & Kelly Decker.
Autor: Decker, Ben., Decker, Kelly., McGraw-Hill Education.
McGraw-Hill Education, cop. 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Siła ukrytej perswazji : jak przekonać każdego, w każdym miejscu, w każdej sytuacji / Kevin Hogan ; przeł. Klaudia Stefaniak i Jacek Środa.
Autor: Hogan, Kevin., Stefaniak, Klaudia. Tł., Środa, Jacek. Tł., Dom Wydawniczy REBIS.
Dom Wydawniczy REBIS, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Jak być dobrym sprzedawcą : zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi / Daniel H. Pink ; [przekład Witold Turopolski].
Autor: Pink, Daniel H., Turopolski, Witold. Tł., Studio Emka.
Wydawnictwo Studio Emka, cop. 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Sześć poziomów wpływu społecznego : nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego / red. Douglas T. Kenrick, Noah J. Goldstein, Sanford L. Braver ; [tł. Tomasz Walczak].
Autor: Kenrick, Douglas T. Red., Goldstein, Noah J. Red., Braver, Sanford L. Red., Walczak, Tomasz (tłumacz). Tł., Grupa Wydawnicza Helion.
Wydawnictwo Helion, cop. 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Power
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekł. Bogdan Wojciszke.
Autor: Cialdini, Robert B. (1945- )., Wojciszke, Bogdan (1952- ). Tł., Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekł. Bogdan Wojciszke.
Autor: Cialdini, Robert B. (1945- )., Wojciszke, Bogdan (1952- ). Tł., Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  1234Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal