Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 43 tytułów spełniających kryteria: Perswazja (psychologia).
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Wywieranie wpływu na ludzi : psychologia perswazji / Robert Cialdini ; przekład Sylwia Pikiel.
Autor: Cialdini, Robert B. (1945- )., Pikiel, Sylwia. Tłumaczenie, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zasady wywierania wpływu na ludzi : moc oddziaływania na ludzi i sytuacje / Robert B. Cialdini ; przekład: Arkadiusz Romanek ; rysunki: Andrzej Mleczko.
Autor: Cialdini, Robert B. (1945- )., Romanek, Arkadiusz. Tłumaczenie, Mleczko, Andrzej (1949- ). Ilustracje, Grupa Wydawnicza Helion.
Gliwice : Onepress Classic, © 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert Cialdini ; przekład Bogdan Wojciszke.
Autor: Cialdini, Robert B. (1945- )., Wojciszke, Bogdan (1952- ). Tłumaczenie, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Influence, new and expanded : the psychology of persuasion / Robert B. Caldini.
Autor: Cialdini, Robert B. (1945- )., HarperBusiness.
New York : Harper Business, copyright © 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Właściwe słowa : co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie / Phil M. Jones ; przekład: Aleksandra Samson-Banasik.
Autor: Jones, Phil M., Banasik, Aleksandra. Tłumaczenie, MT Biznes.
Warszawa : MT Biznes, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Perswazyjny poker : talia najskuteczniejszych technik sprzedaży, prezentacji i komunikacji / Grzegorz Załuski, Adam Czajkowski ; grafiki Ireneusz Paszkiewicz.
Autor: Załuski, Grzegorz., Czajkowski, Adam (coaching menedżerski). Autor, Paszkiewicz, Ireneusz. Ilustracje, MT Biznes.
Warszawa : MT Biznes, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Pre-swazja : jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego / Robert Cialdini ; przekład Sylwia Pikiel.
Autor: Cialdini, Robert B. (1945- )., Pikiel, Sylwia. Tł., Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Intryguj : przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów / Sam Horn ; [przekład Marcin Kowalczyk].
Autor: Horn, Sam., Kowalczyk, Marcin (tłumacz). Tł., MT Biznes.
Warszawa : MT Biznes, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Mała w!elka zmiana : jak skuteczniej wywierać wpływ / Robert B. Cialdini [oraz] Steve J. Martin, Noah J. Goldstein ; przekład: Agnieszka Cioch.
Autor: Cialdini, Robert B. (1945- )., Martin, Steve J., Goldstein, Noah J., Cioch, Agnieszka. Tł., Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Communicate to influence : how to inspire your audience to action / Ben Decker & Kelly Decker.
Autor: Decker, Ben., Decker, Kelly., McGraw-Hill Education.
New York [etc.] : McGraw-Hill Education, cop. 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal