Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Marketingowa strategia produktu ponadnarodowego koncernu motoryzacyjnego / Joanna Wiechoczek.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Marketingowa strategia produktu ponadnarodowego koncernu motoryzacyjnego / Joanna Wiechoczek.
2003.
Wiechoczek, Joanna.
2.
Marketingowa strategia rozwoju przestrzeni / pod red. Marka Obrębalskiego ; [poszczególne części publ. oprac. Franciszek Adamczuk et al.].
1998.
Obrębalski, Marek. Red.
3.
Marketingowa strategia sprzedaży / Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.
1979.
Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
4.
Marketingowa strategia sprzedaży / Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.
1976.
Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
5.
Marketingowe aspekty jakości usług gospodarstw agroturystycznych w Wielkopolsce / Jarosław Smogór ; promotor Henryk Mruk.
2003.
Smogór, Jarosław.
6.
Marketingowe badania bezpośrednie - zastosowania : praca zbiorowa / pod red. Róży Milic-Czerniak.
2005.
Milic-Czerniak, Róża. Red.
7.
Marketingowe badania rynku / Józefa Kramer.
1995.
Kramer, Józefa (1930- ).
8.
Marketingowe czynniki rozwoju sprzedaży wyrobów przemysłowych / pod red. Andrzeja Podobińskiego ; [aut.] Marek Dudek [et al.].
2004.
Podobiński, Andrzej (1939-2020). Red.
9.
Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce / Joanna Łodziana-Grabowska.
2015.
Łodziana-Grabowska, Joanna.
10.
Marketingowe i logistyczne determinanty rozwoju organizacji : monografia = Marketing and logistics determinants of organizations development / red. nauk. Honorata Howaniec, Wiesław Waszkielewicz.
2010.
Waszkielewicz, Wiesław. Red.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.