Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 198 tytułów spełniających kryteria: Marketing strategiczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Turbostrategia : 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków / Brian Tracy ; przekład Anna Zawiła, Tadeusz Zawiła.
Autor: Tracy, Brian (1944- )., Zawiła, Anna. Tłumaczenie, Zawiła, Tadeusz. Tłumaczenie, Grupa Wydawnicza Helion.
Helion, © copyright 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Strategia błękitnego oceanu : przemiana : sukcesy i porażki firm dokonujących przemiany błękitnego oceanu / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; przekład: Anita Doroba.
Autor: Kim, W. Chan (1951- )., Mauborgne, Renée. Autor, Doroba, Anita. Tłumacz, MT Biznes.
MT Biznes, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Od pomysłu do marki : kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację / Daniela Bavuso, Natale Cardone ; przedmowa Emanuele Orlando ; tłumaczenie Zbigniew Łucki.
Autor: Bavuso, Daniela., Cardone, Natale. Autor, Łucki, Zbigniew (1938- ). Tłumacz, Orlando, Emanuele. Autor przedmowy, CeDeWu.
CeDeWu, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zarządzanie marketingowe w działalności stowarzyszeń agroturystycznych / Arkadiusz Niedziółka.
Autor: Niedziółka, Arkadiusz., Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja (Kraków). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing na rynkach międzynarodowych : badania, decyzje, organizacja / Wojciech Grzegorczyk.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Międzynarodowe strategie marek : perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących / Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk.
Autor: Witek-Hajduk, Marzanna K., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza SGH, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Interdyscyplinarna natura współczesnych procesów gospodarczych / pod redakcją Arkadiusza Żabińskiego.
Autor: Żabiński, Arkadiusz. Redaktor, Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Krótkowzroczność strategiczna menedżerów / Wojciech Czakon.
Autor: Czakon, Wojciech., Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej / Dominika Kołodziej.
Autor: Kołodziej, Dominika., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń.
Autor: Mróz-Gorgoń, Barbara., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal