Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 10 tytułów spełniających kryteria: Marketing-mix.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Postrzeganie kompozycji marketingowej w podmiotach podaży turystyki medycznej przez konsumentów / Adrian Lubowiecki-Vikuk.
Autor: Lubowiecki-Vikuk, Adrian., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
SGH Oficyna Wydawnicza, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing mix produktów cukierniczych oparty na zasadach zrównoważonego rozwoju / Tomasz Trojanowski.
Autor: Trojanowski, Tomasz., Difin.
Difin, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych : studia przypadków / Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Szymańska, Kamila (zarządzanie). Autor, Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów / Ilona Bondos.
Autor: Bondos, Ilona (1985- )., Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM / Manfred Bruhn, Christian Homburg (Hrsg.).
Autor: Homburg, Christian (1962- ). Red., Bruhn, Manfred. Red.
Gabler, 2005.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Rola powiązań między instrumentami marketingu w kształtowaniu oferty rynkowej przedsiębiorstwa / Tomasz Mieszko Wanat ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Strategii Marketingowych.
Autor: Wanat, Tomasz Mieszko., Pilarczyk, Bogna (1948- ). Promotor, Akademia Ekonomiczna (Poznań)., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Rola instrumentów marketingu mix w kształtowaniu wizerunku sieci sklepów / Magdalena Biedermann ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Strategii Marketingowych.
Autor: Stefańska, Magdalena (ekonomia)., Pilarczyk, Bogna (1948- ). Promotor, Akademia Ekonomiczna (Poznań)., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Packaging in the marketing mix / Peter Danton de Rouffignac.
Autor: Danton de Rouffignac, Peter., Butterworth-Heinemann (1990-2005).
Butterworth-Heinemann, 1990.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Le marketing-mix : du choix des objectifs à l'optimisation des moyens dans le plan de marketing / Michel de Chollet.
Autor: Chollet, Michel de., Dunod (Paryż).
Dunod, 1976.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Dunod Entreprise. Série Gestion Commerciale et Marketing
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Quantitative Planung des Marketing-Mix auf der Grundlage empirisch verfügbarer Informationen / von Karl-Heinz Buchmann.
Autor: Buchmann, Karl-Heinz (1941- )., Walter de Gruyter und Co.
Walter de Gruyter, 1973.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal