Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Badania%20marketingowe%20%3A
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Badanie i ocena jakości produktów spożywczych / pod red. Władysława Kędziora ; [aut. Zofia Cichoń et al.].
2012.
Kędzior, Władysław. Red.
2.
Badanie i ocena jakości produktów spożywczych / pod red. Władysława Kędziora ; [aut. Zofia Cichoń et al.].
2003.
Kędzior, Władysław. Red.
3.
Badanie i ocena jakości wybranych artykułów przemysłowych. Cz. 1 / Alina Dereszewska, Mariola Jastrzębska.
2006.
Dereszewska, Alina.
4.
Badanie i ocena jakości wybranych artykułów przemysłowych. Cz. 2 / Mariola Jastrzębska, Aleksandra Heimowska.
2008.
Jastrzębska, Mariola.
5.
Badanie i ocena jakości wyrobów przemysłu skórzanego według wymogów norm PN-EN ISO / Ignacy Duda, Ewa Marcinkowska.
2010.
Duda, Ignacy (1933- ).
6.
Badanie i ocena wiarygodności partnera gospodarczego czyli Jak zbadać wiarygodność kredytobiorcy, leasingobiorcy, kontrahenta handlowego / Tadeusz Mendel, Jerzy Przeniczka.
2002.
Mendel, Tadeusz (1933-2019).
7.
Badanie i ocena wiarygodności partnera gospodarczego czyli jak zbadać wiarygodność kredytobiorcy, leasingobiorcy, kontrahenta handlowego / Tadeusz Mendel, Jerzy Przeniczka.
2000.
Mendel, Tadeusz (1933-2019).
8.
Badanie i projektowanie systemów zarządzania / Tadeusz Strzelecki.
1986.
Strzelecki, Tadeusz Jan.
9.
Badanie i usprawnianie organizacji, metod pracy i zarządzania w przedsiębiorstwie przy pomocy wybranych technik organizatorskich / Zdzisław Szyszkowski ; Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Dyrekcja Szkolenia Ekonomicznego w Katowicach.
1976.
Szyszkowski, Zdzisław.
10.
Badanie i zbieranie map : przegląd historyczny / Releigh A. Skelton ; oprac. i przetł. Stanisław Pietkiewicz ; Polska Akademia Nauk. Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania.
1977.
Skelton, R. A. (1906-1970).
11.
Badanie jakości produktów spożywczych / Krełowska-Kułas Maria.
1993.
Krełowska-Kułas, Maria (1927- ).
12.
Badanie jakości programów współbieżnych / Grzegorz Bliźniuk.
2000.
Bliźniuk, Grzegorz.
13.
Badanie jakości wody i ścieków / Waldemar Podgórski, Andrzej Żychiewicz, Radosław Gruszka.
2006.
Podgórski, Waldemar.
14.
Badanie jakości wyrobów
2006.
Korzeniowski, Andrzej (1939- ). Red.
15.
Badanie jakości wyrobów
2006.
Korzeniowski, Andrzej (1939- ). Red.
16.
Badanie jakości wyrobów
2005.
Korzeniowski, Andrzej (1939- ). Red.
17.
Badanie jakości wyrobów
1999.
Korzeniowski, Andrzej (1939- ). Red.
18.
Badanie kapitału społecznego w Wielkopolsce : diagnoza stanu i perspektywy wzrostu / pod red. Eulalii Skawińskiej ; [aut. Eulalia Skawińska et al.].
2011.
Skawińska, Eulalia (1943- ). Oprac.
19.
Badanie kointegracji na podstawie wektorowo-autoregresyjnych modeli ekonometrycznych : podejście Johansena / Ewa Kusideł.
1997.
Kusideł, Ewa.
20.
Badanie komunikacji marketingowej na polskim rynku żywności / Agnieszka Bojanowska.
2022.
Bojanowska, Agnieszka (ekonomia).
21.
Badanie koniunktury demograficznej : materiały z konferencji, Baranowo, 7-9. 12. 1994 r. / red. nauk. Jan Paradysz.
1995.
Paradysz, Jan (1946- ).
22.
Badanie koniunktury gospodarczej / [oprac. publikacji - kierujący Izabella Zagoździńska] ; Główny Urząd Statystyczny.
2007.
Zagoździńska, Izabella. Oprac.
23.
Badanie koniunktury gospodarczej : wprowadzenie / Grzegorz Kowalewski.
2000.
Kowalewski, Grzegorz (ekonomia).
24.
Badanie koniunktury handlu radzieckiego / G. W. Abutkowa ; [przeł. z jęz. ros. Jerzy Ziemacki].
1950.
Abutkova, Galina Vadimovna.
25.
Badanie koniunktury / Ryszard Barczyk, Anna Gaca, Izabella Zagoździńska ; Główny Urząd Statystyczny.
1994.
Barczyk, Ryszard (1954- ).
26.
Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / pod red. Stefana Mynarskiego ; Uniwersytet Ekonomiczny.
2007.
Mynarski, Stefan (1935-2006). Red.
27.
Badanie ksiąg handlowych dla celów podatkowych : zadania i technika / oprac. St. Sz.
1948.
Szybowski, Stanisław.
28.
Badanie lustracyjne spółdzielni mieszkaniowej w teorii i praktyce / Iwona Drozd-Jaśniewicz ; Związek Rewizyjny Spółdzielni Mieszkaniowych RP.
2013.
Drozd-Jaśniewicz, Iwona.
29.
Badanie małych i średnich jednostek : prezentacja / Ewa Sobińska, Justyna B. Zakrzewska.
[2016].
Sobińska, Ewa.
30.
Badanie małych i średnich jednostek : skrypt / Ewa Sobińska, Justyna B. Zakrzewska.
[2016].
Sobińska, Ewa.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.