Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 324 tytułów spełniających kryteria: Badania marketingowe.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Industrial Marketing Management / European Association for Industrial Marketing Research.
Autor: European Association for Industrial Marketing Research.
New York : Elsevier North-Holland, 1971-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Journal of International Consumer Marketing.
Dodaj do listy podr.
New York : Haworth Press, 1988-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Świat Marketingu : czasopismo internetowe : wybrane artykuły / [red. nacz. Bogna Pilarczyk].
Autor: Pilarczyk, Bogna (1948- ). Red.
Poznań : Akademia Ekonomiczna, 2004-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing : Zeitschrift für Forschung und Praxis.
Dodaj do listy podr.
München: Verlag C.H. Beck, 1979-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Coffee & Tea Marketing Journal / editor in Chief Grzegorz Maciejewski.
Autor: Maciejewski, Grzegorz (1971- ). Redakcja, Instytut Badań Rynku Kawy i Herbaty (Ustroń).
Ustroń : Coffee & Tea Market Research Institute, 2024-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Wpływowy content marketing : strategie, dzięki którym twoje treści będą przemyślane, angażujące i skuteczne / Purna Virji ; przekład Aleksandra Paziewska.
Autor: Virji, Purna., Paziewska, Aleksandra. Tłumaczenie, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : PWN, 2025.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Badania marketingowe : metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem / redakcja naukowa Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redakcja, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2025.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Konsument i rynek, badania marketingowe, strategie i działania marketingowe : księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej / pod redakcją Magdaleny Sobocińskiej.
Autor: Sobocińska, Magdalena. Redakcja, Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Google Analytics od podstaw : analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów / Mark Edmondson ; przekład: Lech Lachowski.
Autor: Edmondson, Mark., Lachowski, Lech. Tłumaczenie, Grupa Wydawnicza Helion.
Gliwice : Helion, © 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Badania jakościowe : metody i zastosowania / Iwona Olejnik, Mirosława Kaczmarek, Agnieszka Springer.
Autor: Olejnik, Iwona., Kaczmarek, Mirosława (ekonomia). Autor, Springer, Agnieszka. Autor, CeDeWu.
Warszawa : CeDeWu, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal