Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Das Marketing-Informations-System : Grundlagen fur Entscheidung im Marketing-Management / MENTZEL Karsten-Heinz.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Das Marketing-Informations-System : Grundlagen fur Entscheidung im Marketing-Management / MENTZEL Karsten-Heinz.
1974.
MENTZEL Karsten-Heinz.
2.
Marketing-Konzeption : Grundlagen des strategischen Marketing-Managements / Jochen Becker.
1993.
Becker, Jochen.
3.
Marketing-Konzeption : Grundlagen des strategischen Marketing-Managements / von Jochen Becker.
1992.
Becker, Jochen.
4.
Marketing-Management : Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung / Philip Kotler, Friedhelm Bliemel.
1995.
Kotler, Philip (1931- ).
5.
Marketing-Management : Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung / Philip Kotler, Friedhelm Bliemel ; [Adapt. unter einer Europäischen Perspektive für den deutschen Sprachraum unter Einbeziehung der Übersetzung zur 6. Aufl. durch Manfred Brandl].
cop. 1992.
Kotler, Philip (1931- ).
6.
Marketing-management : planning, implementation, and control
1995.
Kotler, Philip (1931- ).
7.
Le marketing-mix : du choix des objectifs à l'optimisation des moyens dans le plan de marketing / Michel de Chollet.
1976.
Chollet, Michel de.
8.
Marketing-Mix : pismo dla menedżerów i praktyków marketingu.
Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej "CEM".
9.
Marketing-mix w przedsiębiorstwie / Agnieszka Baruk.
2001.
Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
10.
Marketingo tyrimai
2012.
Pranulis, Vytautas Pranas (1942- ).
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.