Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 31 tytułów spełniających kryteria: Reklama -- zarządzanie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Model StoryBrand : zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki : jak mówić do klientów, żeby nas rozumieli / Donald Miller ; przekład Monika Malcherek.
Autor: Miller, Donald (1971- )., Malcherek, Monika. Tłumacz, MT Biznes.
MT Biznes, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zarządzanie reklamą / Wacław Smid.
Autor: Smid, Wacław., CeDeWu.
CeDeWu.pl, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego / Katarzyna Orfin-Tomaszewska.
Autor: Orfin-Tomaszewska, Katarzyna., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński t. 948
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zarządzanie reklamą / pod redakcją Bogusława Nierenberga.
Autor: Nierenberg, Bogusław. Red., Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Teksty Kultury
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Współczesne determinanty rozwoju gospodarczego / red. naukowy Marian Noga.
Autor: Noga, Marian (1946- ). Red., Wyższa Szkoła Bankowa (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu nr 2(40)/2014
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Promocja : reklama i public relations w małej firmie / Marcin Pietraszek.
Autor: Pietraszek, Marcin (1979- )., Grupa Wydawnicza Helion.
Wydawnictwo Helion, copyright © 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Small Business
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Obłędnie proste : obsesja, która napędza sukces Apple'a / Ken Segall ; przeł. Kamil Maksymiuk.
Autor: Segall, Ken., Maksymiuk, Kamil. Tł., G+J Gruner+Jahr Polska., Burda Publishing Polska.
G+J Gruner + Jahr Polska, cop. 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Skomercjalizowane szpitale w obrocie gospodarczym / Piotr Horosz, Agnieszka Grzesiok-Horosz, Krzysztof Skowron ; red. nauk. Piotr Horosz.
Autor: Horosz, Piotr., Grzesiok-Horosz, Agnieszka., Skowron, Krzysztof., Wolters Kluwer Polska.
ABC a Wolters Kluwer business, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa podmiotów rynkowych / [red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Red., Smalec, Agnieszka. Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński nr 712
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 26
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym : wybrane zagadnienia / pod red. Lidii Pokrzyckiej.
Autor: Pokrzycka, Lidia. Red., Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  1234Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal