Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Wie Sie mit schmalem Budget erfolgreich werbencop. 2009.Böhm, Michael (1967- ).
 2. Wie statistische Zahlen entstehen : die entscheidenden methodischen Vorgänge / von Franz Zizek.1937.Žižek, Franz (1876-1938).
 3. Wie Werbung wirkt : Erkenntnisse des Neuromarketing / Christian Scheier, Dirk Held.2012.Scheier Christian.
 4. Więcej i lepiej w sklepach spożywczych / Bożena Słomińska.1984.Słomińska, Bożena.
 5. Więcej niż kolejne rozszerzenie : Unia Europejska a państwa Europy Środkowo-Wschodniej / John Eatwell [et al.] ; przeł. Elżbieta Czarny.1999.Eatwell, John.
 6. Więcej niż słowa : niewerbalne wywieranie wpływu / Miles L. Patterson ; przekład Mirosław Przylipiak.2016.Patterson, Miles L.
 7. Więcej niż słowa : potęga komunikacji niewerbalnej / Miles L. Patterson ; przekł. Mirosław Przylipiak.2011.Patterson, Miles L.
 8. Więcej niż zysk czyli odpowiedzialny biznes : programy, strategie, standardy / red.: Bolesław Rok.2001.Rok, Bolesław (zarządzanie). Red.
 9. Więcej przebojowości! : jak pewnie kroczyć przez życie / M. J. Ryan ; [tł. Olga Kwiecień-Maniewska].cop. 2008.Ryan, Michael J.
 10. Wieczna lewica : myśli i aforyzmy / Marcin Giełzak.2024.Giełzak, Marcin (1987- ).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal