Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Konsument i przedsiębiorstwo na rynku usług finansowych : bezpieczeństwo i efektywność / pod red. Iwony D. Czechowskiej, Radosława Pastusiaka.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Konsument i przedsiębiorstwo na rynku usług finansowych : bezpieczeństwo i efektywność / pod red. Iwony D. Czechowskiej, Radosława Pastusiaka.2013.Czechowska, Iwona Dorota (1962- ). Red.
 2. Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym : podstawy teoretyczno-metodyczne, decyzje marketingowe : praca zbiorowa / pod red. Józefy Kramer i Ewy Zeman-Miszewskiej ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Katedra2001.Kramer, Józefa (1930- ). Red.
 3. Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym : wyniki badań : praca zbiorowa / pod red. Józefy Kramer i Urszuli Janeczek ; [aut. Danuta Babińska et al.] ; Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach. Katedra Badań Rynko2002.Kramer, Józefa (1930- ). Red.
 4. Konsument i przedsiębiorstwo w przestrzeni europejskiej : etnocentryzm czy globalizacja ? : V Międzynarodowa Konferencja Sieci Krajów Grupy Wyszehradzkiej. [1-2].1999.Międzynarodowa Konferencja Sieci Krajów Grupy Wyszehradzkiej (5).
 5. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych2013.Smalec, Agnieszka. Red.
 6. Konsument na krajowym rynku turystycznym w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej : materiały z konferencji międzynarodowej, Katowice, 28-29 października 2003 roku / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego.2003.Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego (Katowice).
 7. Konsument na rynku bankowości mobilnej w Polsce : podobieństwa i różnice międzypokoleniowe / Mirosława Kaczmarek ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.2022.Kaczmarek, Mirosława (ekonomia).
 8. Konsument na rynku e-commerce / Adam Oleksiuk.2006.Oleksiuk, Adam.
 9. Konsument na rynku e-handlu i e-bankowości / Anna Dąbrowska [et al.] ; Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.2011.Dąbrowska, Anna (ekonomika).
 10. Konsument na rynku energii elektrycznej / red. Marzena Czarnecka ; aut.: Borys Budka [et al.].2013.Budka, Borys.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal