Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Klient%20jako%20kapita%C5%82%20%3A
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Kleines ökonomisches Wörterbuch deutsch-englisch : mit Erläuterungen wichtiger Begriffe der sozialistischen Ökonomie in englischer Sprache / von Manfred Engert, Hermann Linsel, Tharmalingam Murugiah ; Hrsg.: Tharmalingam Murugiah.cop. 1975.Engert, Manfred.
 2. Kleines politisches Wörterbuch / [die Herausgabe und Red.: Waltraud Böhme et al. ; Autoren: Ulrich Abraham et al.].1983.Abraham, Ulrich.
 3. Kleines Saling's Börsen-Jahrbuch für ... : ein Handbuch für Kapitalisten und Effektenbesitzer bearbeitet von Dr. G. Tischert und John Weber.1912-1930. 
 4. Der Kleinstaat in der europäischen wirtschaftlichen Zusammenarbeit : aus der Sicht Ungarns und Österreichs / Wilhelm Weber ; red. Fritz Breuss, Karlheinz Mack.1975.Weber, Wilhelm (1916-2005).
 5. KLEMS productivity accounting for the Polish economy / Dariusz Kotlewski ; Statistics Poland.2021.Kotlewski, Dariusz.
 6. KLEMS Productivity Accounts - Poland ...2018-.Kotlewski, Dariusz. Autor
 7. Kleppner's advertising procedurecop. 2000.Russell, Thomas (1941- ).
 8. Kleppner's advertising procedure : instructor's manual with tests / RUSSELL J. Thomas ; współaut. Vervill Glenn, Lane Roland.1988.Russell, Thomas (1941- ).
 9. Klęski żywiołowe a rozwój gospodarczy krajów trzeciego świata / oprac. Florian Plit ; Polska Akademia Nauk. Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania.1980.Plit, Florian (1947- ). Oprac.
 10. Klienci instytucji pożyczkowych i ich ochrona / redakcja Agata Gemzik-Salwach.2017.Gemzik-Salwach, Agata. Red.
 11. Klienci kupują tylko od najlepszych : jak skutecznie zarządzać przedstawicielami handlowymi / publikacja pod red. Piotra Ratajczyka.2005.Ratajczyk, Piotr. Red.
 12. Klienci.com : jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla Internetu i nie tylko / Patricia B. Seybold oraz Ronni T. Marshak ; [tł. Małgorzata Seweryn, Joanna Rączka].2001.Seybold, Patricia B.
 13. Klient a dystrybucja - relacje i implikacje / Jolanta Urbańska ; Politechnika Częstochowska.2008.Urbańska, Jolanta.
 14. Klient - anielski czy diabelski : odkryj, który jest który? / Larry Selden, Geoffrey Colvin. ; [przekł. Radosław Madejski].cop. 2007.Selden, Larry.
 15. Klient domu maklerskiego - prawa i obowiązki / Maciej Kurzajewski, Artur Zapała ; Komisja Papierów Wartościowych i Giełd.2006.Kurzajewski, Maciej (prawnik).
 16. Klient i organizacja w perspektywie badań marketingowych / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Magdalena Rzemieniak ; redaktorzy tematyczni: Marcin Gąsior, Łukasz Skowron, Agnieszka Smalec, Joanna Wyrwisz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.2017.Rosa, Grażyna (1968- ). Redakcja
 17. Klient jako kapitał : budowa cennego majątku relacji z klientem i zarządzanie nim / Robert C. Blattberg, Gary Getz, Jacquelyn S. Thomas ; przełoż. Grzegorz Łuczkiewicz.cop. 2004.Blattberg, Robert C. (1942- ).
 18. Klient, konsumpcja, handel2012.Makarski, Sylwester (1942- ). Red.
 19. Klient ma prawo / Aleksander Żabczyński.1980.Żabczyński, Aleksander ( -1998).
 20. Klient ma zawsze rację : reklamacja to prezent / Janelle Barlow, Claus Møller ; przeł. Hanna Simbierowicz.2011.Barlow, Janelle (1943- ).
 21. Klient na całe życie czyli Jak zmienić przypadkowego klienta w wiernego entuzjastę naszych usług / Carl Sewell i Paul B. Brown ; przedm. Tom Peters ; posł. Stanley Marcus ; [tł. Marzena Gąsiorek].1992.Sewell, Carl.
 22. Klient nasz pan czyli Wzorowa obsługa konsumenta / Jerzy Rewers.1997.Rewers, Jerzy.
 23. Klient (nie) zawsze ma rację - czyli słów kilka o umowie sprzedaży / Joanna Sochacka.2001.Sochacka, Joanna.
 24. Klient w banku : czyli prawo bankowe z perspektywy odbiorcy usług banków / Piotr Bodył Szymala.2005.Bodył Szymala, Piotr.
 25. Klient w centrum uwagi : jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi / Robert Zych.cop. 2016.Zych, Robert.
 26. Klient w nowoczesnym banku : [operacje wekslowe, obrót czekowy, gwarancje i poręczenia, przechowywanie depozytów, leasing - factoring - forfaiting] : teoria i praktyka, podstawa prawna, objaśnienia, orzecznictwo / Jacek Kukulski.1996.Kukulski, Jacek (1964- ).
 27. Klient w organizacji zarządzanej przez jakość : materiały V Konferencji Naukowej zorganizowanej przez Katedrę Zarządzania Jakością Akademii Ekonomicznej w Krakowie, (Kraków, 21 i 22 IX 2006 r.) / pod. red. Tadeusza Sikory ; Akademia Ekonomicz2006.Sikora, Tadeusz. Red.
 28. Klient w sieci organizacyjnej / Stanisław Skowron.2013.Skowron, Stanisław (zarządzanie).
 29. Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie : perspektywa humanistyczna / Bolesław Goranczewski.2018.Goranczewski, Bolesław.
 30. Klient zrobi to, czego oczekujesz : 24 najtrudniejsze problemy w sprzedaży / Ferdinand Fournies ; [przekł. Dorota Piotrowska ; red. Ewa Stahnke].cop. 2005.Fournies, Ferdinand F.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal