Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe KABA - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe BN - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Klient%20jako%20kapita%C5%82%20%3A
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Kleines ökonomisches Wörterbuch deutsch-englisch : mit Erläuterungen wichtiger Begriffe der sozialistischen Ökonomie in englischer Sprache / von Manfred Engert, Hermann Linsel, Tharmalingam Murugiah ; Hrsg.: Tharmalingam Murugiah.
cop. 1975.
Engert, Manfred.
2.
Kleines politisches Wörterbuch / [die Herausgabe und Red.: Waltraud Böhme et al. ; Autoren: Ulrich Abraham et al.].
1983.
Abraham, Ulrich.
3.
Kleines Saling's Börsen-Jahrbuch für ... : ein Handbuch für Kapitalisten und Effektenbesitzer bearbeitet von Dr. G. Tischert und John Weber.
1912-1930.
4.
Der Kleinstaat in der europäischen wirtschaftlichen Zusammenarbeit : aus der Sicht Ungarns und Österreichs / Wilhelm Weber ; red. Fritz Breuss, Karlheinz Mack.
1975.
Weber, Wilhelm (1916-2005).
5.
KLEMS productivity accounting for the Polish economy / Dariusz Kotlewski ; Statistics Poland.
2021.
Kotlewski, Dariusz.
6.
KLEMS Productivity Accounts - Poland ...
2018-.
Kotlewski, Dariusz. Autor
7.
Kleppner's advertising procedure
cop. 2000.
Russell, Thomas (1941- ).
8.
Kleppner's advertising procedure : instructor's manual with tests / RUSSELL J. Thomas ; współaut. Vervill Glenn, Lane Roland.
1988.
Russell, Thomas (1941- ).
9.
Klęski żywiołowe a rozwój gospodarczy krajów trzeciego świata / oprac. Florian Plit ; Polska Akademia Nauk. Instytut Geografii i Przestrzennego Zagospodarowania.
1980.
Plit, Florian (1947- ). Oprac.
10.
Klienci instytucji pożyczkowych i ich ochrona / redakcja Agata Gemzik-Salwach.
2017.
Gemzik-Salwach, Agata. Red.
11.
Klienci kupują tylko od najlepszych : jak skutecznie zarządzać przedstawicielami handlowymi / publikacja pod red. Piotra Ratajczyka.
2005.
Ratajczyk, Piotr. Red.
12.
Klienci.com : jak stworzyć skuteczną strategię biznesową dla Internetu i nie tylko / Patricia B. Seybold oraz Ronni T. Marshak ; [tł. Małgorzata Seweryn, Joanna Rączka].
2001.
Seybold, Patricia B.
13.
Klient a dystrybucja - relacje i implikacje / Jolanta Urbańska ; Politechnika Częstochowska.
2008.
Urbańska, Jolanta.
14.
Klient - anielski czy diabelski : odkryj, który jest który? / Larry Selden, Geoffrey Colvin. ; [przekł. Radosław Madejski].
cop. 2007.
Selden, Larry.
15.
Klient domu maklerskiego - prawa i obowiązki / Maciej Kurzajewski, Artur Zapała ; Komisja Papierów Wartościowych i Giełd.
2006.
Kurzajewski, Maciej (prawnik).
16.
Klient i organizacja w perspektywie badań marketingowych / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Magdalena Rzemieniak ; redaktorzy tematyczni: Marcin Gąsior, Łukasz Skowron, Agnieszka Smalec, Joanna Wyrwisz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.
2017.
Rosa, Grażyna (1968- ). Redakcja
17.
Klient jako kapitał : budowa cennego majątku relacji z klientem i zarządzanie nim / Robert C. Blattberg, Gary Getz, Jacquelyn S. Thomas ; przełoż. Grzegorz Łuczkiewicz.
cop. 2004.
Blattberg, Robert C. (1942- ).
18.
Klient, konsumpcja, handel
2012.
Makarski, Sylwester (1942- ). Red.
19.
Klient ma prawo / Aleksander Żabczyński.
1980.
Żabczyński, Aleksander ( -1998).
20.
Klient ma zawsze rację : reklamacja to prezent / Janelle Barlow, Claus Møller ; przeł. Hanna Simbierowicz.
2011.
Barlow, Janelle (1943- ).
21.
Klient na całe życie czyli Jak zmienić przypadkowego klienta w wiernego entuzjastę naszych usług / Carl Sewell i Paul B. Brown ; przedm. Tom Peters ; posł. Stanley Marcus ; [tł. Marzena Gąsiorek].
1992.
Sewell, Carl.
22.
Klient nasz pan czyli Wzorowa obsługa konsumenta / Jerzy Rewers.
1997.
Rewers, Jerzy.
23.
Klient (nie) zawsze ma rację - czyli słów kilka o umowie sprzedaży / Joanna Sochacka.
2001.
Sochacka, Joanna.
24.
Klient w banku : czyli prawo bankowe z perspektywy odbiorcy usług banków / Piotr Bodył Szymala.
2005.
Bodył Szymala, Piotr.
25.
Klient w centrum uwagi : jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi / Robert Zych.
cop. 2016.
Zych, Robert.
26.
Klient w nowoczesnym banku : [operacje wekslowe, obrót czekowy, gwarancje i poręczenia, przechowywanie depozytów, leasing - factoring - forfaiting] : teoria i praktyka, podstawa prawna, objaśnienia, orzecznictwo / Jacek Kukulski.
1996.
Kukulski, Jacek (1964- ).
27.
Klient w organizacji zarządzanej przez jakość : materiały V Konferencji Naukowej zorganizowanej przez Katedrę Zarządzania Jakością Akademii Ekonomicznej w Krakowie, (Kraków, 21 i 22 IX 2006 r.) / pod. red. Tadeusza Sikory ; Akademia Ekonomicz
2006.
Sikora, Tadeusz. Red.
28.
Klient w sieci organizacyjnej / Stanisław Skowron.
2013.
Skowron, Stanisław (zarządzanie).
29.
Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie : perspektywa humanistyczna / Bolesław Goranczewski.
2018.
Goranczewski, Bolesław.
30.
Klient zrobi to, czego oczekujesz : 24 najtrudniejsze problemy w sprzedaży / Ferdinand Fournies ; [przekł. Dorota Piotrowska ; red. Ewa Stahnke].
cop. 2005.
Fournies, Ferdinand F.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.