Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 109 tytułów spełniających kryteria: Marketing strategiczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Międzynarodowe strategie marek : perspektywa przedsiębiorstw z rynków wschodzących / Marzanna Katarzyna Witek-Hajduk.
Autor: Witek-Hajduk, Marzanna K., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza SGH, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń.
Autor: Mróz-Gorgoń, Barbara., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej / Dominika Kołodziej.
Autor: Kołodziej, Dominika., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Projektowanie strategii marki : profesjonalna instrukcja budowy silnej marki / Maciej Tesławski i Przyjaciele.
Autor: Tesławski, Maciej., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych : studia przypadków / Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Szymańska, Kamila (zarządzanie). Autor, Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Przemiana błękitnego oceanu : buduj pewność siebie, kreuj nowe możliwości i wzrastaj poza konkurencją / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; przekład Anita Doroba.
Autor: Kim, W. Chan., Mauborgne, Renée. Autor, Doroba, Anita. Tłumacz, MT Biznes.
MT Biznes, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Data driven decisions : jak odnaleźć się w natłoku danych? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Mateusz Galica, Michał Protasiuk.
Autor: Lutostański, Michał Jan. Redaktor, Galica, Mateusz (marketing). Redaktor, Protasiuk, Michał (1978- ). Redaktor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
...tak na marginesie strategii / Marek Staniszewski.
Autor: Staniszewski, Marek., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing w teorii i praktyce / redakcja: Andrzej Pomykalski, Dominika Kaczorowska-Spychalska.
Autor: Pomykalski, Andrzej (1941- ). Red., Kaczorowska-Spychalska, Dominika. Red., Społeczna Akademia Nauk (Łódź). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Przedsiębiorczość i Zarządzanie - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi t. 16, z. 12 cz. 3
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Współczesne wyzwania zarządzania marketingowego / redakcja Muzahim Al-Noorachi, Andrzej Woźniak.
Autor: Al-Noorachi, Muzahim. Red., Woźniak, Andrzej (zarządzanie). Red., Społeczna Akademia Nauk (Łódź).
Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Przedsiębiorczość i Zarządzanie - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi t. 15, z. 4
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal